BILANȚ: În 2019, BusinessMark a organizat 60 de evenimente

În 2019, BusinessMark a organizat cu succes, pentru al 7-lea an consecutiv, evenimente concept propriu dintr-o gamă vastă de industrii: resurse umane, tax & finance, real estate & construction, supply chain & logistics, financiar-bancar, sales & marketing, automotive, agribusiness & food, IMM & antreprenoriat, CSR.

Secundar organizării de evenimente B2B „concept propriu”, BusinessMark a dezvoltat linia de event management. Mai precis, anul trecut a organizat 35 de proiecte pentru companii din IT, tehnologie, consultanță & legal.

Peste 4000 de participanți au venit la evenimentele BusinessMark ce au avut loc în marile orașe ale României (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu), unde au interacționat cu aproximativ de 350 de speakeri români și internaționali, specialiști cu o vastă experiență în domeniile în care activează, în cadrul a 25 de conferințe „concept propriu”.

 

Ce propune BusinessMark în 2020?

Dacă anul trecut, evenimentele BusinessMark au ajuns pentru prima dată la Sibiu, anul acesta evenimentele de HR și Tax & Finance ajung pentru prima oară la Oradea. Mai mult de atât, la nivel național vor fi organizate peste 35 de evenimente în domenii precum: resurse umane, tax & finance, financiar, banking, fintech & financial services, real estate & construction, supply chain & logistics, sales & marketing, sustenabilitate & CSR, agribusiness, automotive, management, Imm & antreprenoriat, Fmcg & retail.

„Ne propunem să continuăm creșterea proiectelor demarate în ultimii ani și să fim prezenți în principalele orașe ale României a căror dezvoltare a mediulu de afaceri reprezintă un context favorabil pentru evenimentele business. Resursele umane, tax & finance si supply chin & logistică sunt ariile strategice de dezvoltare regională pentru noi. Anul acesta vom organiza evenimente de HR și fiscalitate la București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu și Oradea, iar evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo va avea ediții la București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Ne dorim să sprijinim în mod real mediul de afaceri, am studiat preferințele și nevoile companiilor din aceaste orașe, potențialul pieței și utilitatea acestor proiecte”, a transmis Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

La rândul său, Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark, a precizat:  „Ne propunem pentru 2020 organizarea a aproximativ 35 de evenimente „concept propriu”, iar industriile abordate vor fi din ce în ce mai variate. Pentru noi este foarte importantă această abordare globală asupra mediului de afaceri, o perspectivă de ansamblu fiind foarte utilă pentru a înțelege modul în care se conectează anumite sectoare și care sunt oportunitățile de colaborare între acestea. Vom pune în continuare accent pe concept și tematică, pentru a reuși să răspundem nevoilor industriilor și ariilor profesionale pe care le abordăm.”