Menținerea unei strategii constante și coerente de marketing este vitală, în evoluția unui business, în opinia lui Beatrice Chiș, Marketing Director, ETI European Food Industries România, companie al cărei obiectiv este să ajungă în top 3 cei mai mari producători de dulciuri pe piața românească, în următorii ani.  ”Nu ne-am abătut de la această regulă, nici în aceste vremuri pline de provocări, în care nu am pus nicio clipă stop comunicării”, a subliniat Beatrice Chiș, într-un interviu acordat MarketingManager.ro.

Accentul pus pe marketing este cu atât mai important cu cât, potrivit lui Beatrice Chiș, industria alimentară este una dintre cele mai dinamice segmente, cu foarte multă competiție, din toate punctele de vedere: ”Suntem permanent în competiție, în primul rând, cu noi înșine și apoi cu restul pieței. Mereu atenți la ce apare nou, urmărim trendurile, iar pe unele le creăm noi. Suntem atenți la ce-și doresc consumatorii, ce așteptări au de la produsele noastre și, totodată, aducem inovații și propunem noi obiceiuri de consum. Este un drum complex, pe care-l parcurgem și care nu se încheie niciodată, avem mereu ceva nou de învățat și de explorat noi oportunități. Deschiderea pentru tot ce este nou, inovația și creativitatea sunt trei din abilitățile care nu trebuie să lipsească din munca de zi cu zi a unui marketer, indiferent de industria în care activează, cu atât mai mult, în cea alimentară.”

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro