BCR lansează George Moneyback, o nouă funcţie a platformei de digital banking a băncii

BCR lansează George Moneyback, cea mai nouă funcționalitate disponibilă în George, platforma de digital banking a Băncii Comerciale Române. Programul George Moneyback oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care vor folosi plata cu cardul la cele peste 100 de magazine partenere – fizice sau online.

“Programul George Moneyback înseamnă încă un beneficiu pe care îl punem la dispoziția clienților noștri în George, ecosistemul digital care, la mai puțin de doi ani de la lansare, se prezintă cu o paletă impresionantă de servicii și opțiuni financiar-bancare. Prin Moneyback, utilizatorii George vor avea acces la discounturi dedicate oferite de comercianți din domenii variate – hypermarket-uri, magazine IT&C, bezinării, farmacii, îmbrăcăminte, parfumuri, librării și multe altele. Ofertele sunt personalizate în funcție de istoricul tranzacțiilor și, odată ce au plătit cu cardul, clienții vor primi înapoi banii din reduceri direct în cont. George Moneyback este un nou rezultat al strategiei noastre de inovație prin Open Banking, în baza căreia construim soluții inteligente pentru clienții noștri în parteneriat cu fintech-urile. Am dezvolvat acest program împreună cu Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat în analiza datelor ce provin din tranzacțiile cu cardurile la comercianți, și sunt convins că vom avea un parteneriat de succes”, a declarat Mihai Sandu, Șef Departament Vânzări Digitale și Parteneri, BCR.

“Unul dintre motivele pentru care colaborarea noastră cu BCR funcționează atât de bine este că grupul din care face parte – Erste Group – înțelege și susține inovația. Lansarea Moneyback reprezintă pentru noi o piatră de temelie. Important de știut este că partenerii plătesc doar pentru tranzacțiile realizate, iar punctul cheie al soluției noastre stă în customizarea pe care o oferim consumatorilor finali. Pentru retaileri acest lucru înseamnă că își pot segmenta targetul pe baza comportamentului real de consum – tranzacțiile anterioare realizate cu cardul bancar”, a declarat Ondrej Knot, co-fondator și CEO Dateio. Platforma digitală George are, în prezent, peste 900.000 de utilizatori care o folosesc în mod frecvent.