Bayer anunta noul nume al companiei MaterialScience – Covestro

Bayer a anuntat ca noul nume al companiei MaterialScience va fi Covestro. Acesta va fi valabil de la 1 septembrie 2015. Bayer intentioneaza sa separe compania Covestro pentru a fi cotata la bursa pana cel tarziu la jumatatea anului 2016. Planul Bayer MaterialScience de a deveni o companie independenta a fost anuntat in septembrie 2014.

Numele Covestro este format dintr-o combinatie ce reflecta identitatea noii companii. Literele C si O vin de la „colaborare”, VEST reflecta investitia companiei in unitati de productie de ultima generatie, iar ultimele litere, STRO, sunt semnul unei companii puternice. Este o companie puternica in inovatie, robusta pe piata si cu o forta de munca solida.

„Covestro reprezinta o noua directie indrazneata si un viitor stralucit pentru o companie producatoare de polimeri axata pe inovatie”, a spus Patrick Thomas, directorul general al Bayer MaterialScience si directorul general desemnat al Covestro. „Suntem o companie care are la baza un sistem de conducere solid si cu experienta, cu un istoric dovedit de excelentasi angajament deplin pentru creare de valoare. Avem angajati fideli si dedicati cu care avem incredere ca putem avea succes in viitor”, a adaugat acesta. Numele este integrat în identitatea corporativa a Covestro, care include un brand nou, energic, distinct si colorat.

„Am ales Covestro deoarece reflecta oportunitatea captivanta pe care o vom avea de a actiona mai repede, mai eficient si mai flexibil pe arena competitiva globala”, a spus Thomas. „Noul nume face parte din brandul si identitatea care au fost create dupa ce i-am ascultat pe clientii si angajatii nostri, precum si pe altii care sunt aproape de companie, si care reflecta inovatia, talentul si gandirea noastra ampla. Sunt pe deplin convins ca identitatea noastraplina de culoare si viziunea pozitiva va vor inspira si va vor motiva in noul nostru drum.”

Thomas a adaugat ca un statut independent va oferi noii companii o flexibilitate mai mare pentru a-si urma obiectivele comerciale in mod independent. „Fundamentul acestui statut include pozitiile noastre marcante pe piata, o dinamica favorabila a industriei, baza noastraperformanta cu o tehnologie de productie dominanta, un portofoliu care include o activitate specializată de mare valoare si o echipa remarcabila de angajati foarte calificati si motivati”.