Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, de data aceasta pentru echipa sa, prin folosirea integrată a platformelor UiPath (RPA – Robotic Process Automation) și Druid (enterprise chatbots).

Cei peste 7.000 de angajați BT vor putea interacționa natural cu inteligența artificială, prin conversații ghidate sau naturale, folosind NLP (Natural Language Processing), găsind astfel suport în activitatea de zi cu zi.

Ca rezultat al colaborării cu UiPath, liderul global în domeniul RPA şi Druid, Banca Transilvania are în echipă, în cadrul Direcției Resurse Umane, un robot care ajută cu informații angajații, prin intermediul chat-ului. BT doreşte să folosească avantajele inteligenței artificiale inclusiv pentru echipa sa, după ce a lansat, în premieră în comunicarea băncilor din România, doi chatbots pentru oferirea de informații online către clienții săi persoane fizice şi companii, Livia şi Raul.

”După lansarea celor doi chatbots care ne ajută să oferim informații non-stop clienților, ne bucurăm să venim cu soluții inclusiv pentru echipa BT, pentru a avea mai mult timp pentru activități cu valoare adăugată. Ceea ce aduce colaborarea cu UiPath şi Druid, businessuri născute în România, este un pas firesc pe care îl facem la BT, pentru a creşte o echipă de angajați virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

”Parteneriatele de acest tip pleacă de la nevoia companiilor de a fi mai eficiente, de a motiva angajații și de a reduce timpii de lansare ai produselor și serviciilor noi”, afirmă Dragoș Metea, CEO Druid.