Banca Transilvania are peste 10.000 de clienţi Private Banking, iar resursele acestora au ajuns la 2 miliarde euro, unu din trei clienţi fiind din Bucureşti sau Cluj-Napoca.

”Ne bucurăm să avem un număr atât de mare de clienţi care au încredere în ceea ce oferim prin Divizia Private Banking. Facem parte din 2008 din planurile lor şi îi vedem crescând. Cifrele vorbesc nu doar despre profitabilitate, ci şi despre relaţii pe termen lung şi despre clienţi mulţumiţi, care, la rândul lor, au recomandat banca noastră altora”, declară Anca Crăciun, Director Private Banking, Banca Transilvania.

Banca a achiziţionat una dintre cele mai eficiente soluții de wealth management, prin care se pot vizualiza deţinerile avute la Grupul BT într-o singură fişă de portofoliu. În 2020 soluţia va fi dezvoltată treptat pentru a deveni un instrument cât mai complet de gestionare a investiţiilor.

BT are două sedii dedicate acestui segment de clienţi, în Bucureşti şi Cluj, dar serviciile sunt disponibile şi în alte zone, cum ar fi Constanţa, Braşov, Timişoara şi Oradea. Clienţii au bancheri personali, produse personalizate, cotaţii preferenţiale, precum şi Exclusive Phone Banking.