Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software, a vorbit la conferința „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce s-a desfășurat pe 22 noiembrie la Sibiu,  despre cum au trecut organizațiile prin această perioadă plină de modificări legislative cei care folosesc soluții digitale.

Indiferent de modificări, poți rămâne întotdeauna în conformitate cu legislația folosind soluții de digitalizare, automatizare și AI. Un aspect important în procesul de recrutare este aducerea departamentului de marketing în procesele din departamentele din companie și din departamentul de HR. În aplicația noastră, în zona de recrutare avem posibilitatea să implicăm și managerii, cât și ceilalți actori în procesul de recrutare. Atât candidatul, cât și angajații, au acces instant la date – tot ce înseamnă procesul meu de recrutare, procesul de evaluare, cât și partea de onboarding. În ceea ce privește departamentul de HR, soluția ne ajută să definim pachetul de livrabile. Când conformitatea legislativă nu mai e o provocare, te poți concentra cu ușurință pe celelalte procese de HR”, a spus el.

În continuare, Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, exploratist, a vorbit despre procesul de onboarding, precizând că este „kilometrul zero în procesul de employee experience”. „Departamentul de resurse umane are responsabilitatea acomodării noului coleg, însă de cele mai multe ori se întâmplă ca noul coleg să fie ușor derutat de responsabilitățile pe care ar trebui să le aibă și despre resursele pe care ar trebui să le utilizeze în acest proces. De aceea, în acest proces ar trebui să fie prezente și celelalte departamente. Onboardingul nu mai este doar o formalitate astăzi, ci pune o foarte mare responsabilitate pe colegii din organizație.”

Adrian Dinu, CEO, Creasoft IT, a prezentat soluția ce permite pontajul în baza telefonului. „Am dezvoltat un cititor 3 în 1 ce permite oricărui angajat care vrea să se ponteze sau să intre într-o incintă fie pe baza cardului, fie a telefonului. Se poate genera un ID virtual pentru angajat – el nu trebuie să facă nimic, doar să dea click pe un link venit prin email. Angajații descarcă aplicația Creasoft Pass pe telefon și se conectează utilizând fie adresa personală de email fie numărul de telefon personal. Telefonul este citit de la 10 centimetri distanță. Dacă instalați dispozitivul pentru control acces bariere, puteți ajusta raza de transmisie până la 10 metri, astfel încât să puteți deschide bariera de la o distanță mai mare. Aplicația Creasoft Pass are o componentă opțională antifraudă: autentificarea unui angajat de pe un alt telefon este posibilă doar dacă primul telefon înregistrat în platforma este șters printr-o comandă realizată doar de către un utilizator cu drepturi.”

„MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” este un proiect BusinessMark. Platformele Oameni și Companii – EventsMax.ro, GlobalManager.roGlobalHRManager.ro – sunt parteneri de comunicare ai evenimentelor BusinessMark.