Auchan România lansează programul de fidelitate MyClub Auchan

Auchan a lansat MyClub Auchan, un program de fidelitate tip club cu multiple avantaje pentru clienți, printre care reduceri pe loc la cumpărături, bonusuri acumulate pe card, oferte personalizate și puncte de fidelitate care dau acces la o serie de avantaje și experiențe.

Înscrierea în club se realizează prin intermediul unui card de fidelitate care poate fi obținut atât în format digital, din aplicația Auchan sau de pe auchan.ro, cât și în format fizic, direct din magazine, de la casele de marcat sau de la Serviciul Clienți.

Programul MyClub Auchan este un program omnicanal, disponibil atât în hypermarketurile și supermarketurile Auchan, în magazinele de proximitate MyAuchan (cu excepția celor din Stațiile Petrom), cât și online, pe auchan.ro sau în aplicația Auchan, acesta oferind utilizatorilor o combinație unică de avantaje și experiențe: reduceri pe loc la o selecție de produse aflate în oferta săptămânală, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card care pot fi consumate în funcție de preferințele clienților, cât și puncte de fidelitate pentru fiecare tranzacție în magazine sau online.

Astfel, fiecare sesiune de cumpărături le aduce clienților 1 punct, indiferent dacă vin în magazine sau cumpără online, din aplicația Auchan sau de pe auchan.ro. Mai mult decât atât, la fiecare 10 lei cheltuiți la Auchan clienții primesc câte 1 punct suplimentar, indiferent de valoarea cumpărăturilor. În funcție de punctele de fidelitate acumulate, Auchan își va surprinde clienții, oferindu-le acces la beneficii suplimentare precum livrări gratuite, vouchere personalizate, invitații la diverse evenimente, implicarea în programe de responsabilitate socială, dar și o serie de alte experiențe individuale sau pentru întreaga familie. De asemenea, în MyClub Auchan clienții pot opta să primească oferte personalizate, în funcție de obiceiurile lor de achiziție și de preferințele de consum.

„De 15 ani, preocuparea noastră a fost aceea de a le oferi clienților game de produse largi și atent selecționate, toate prețurile mici și un excelent confort la cumpărături. Mulțumită programului de fidelitate pe care îl lansăm astăzi și integrând toate progresele pe care le-am făcut în ultimul timp în zona digitală și de experiență la cumpărare, trecem la nivelul următor. În inima MyClub Auchan este clientul nostru, pe el vrem să îl răsplătim, să îl încântăm, să îi oferim experiențe deosebite, să îl implicăm, împreună cu el vrem să construim diverse programe și acțiuni. Indiferent unde își fac cumpărăturile – în magazine sau online, indiferent că locuiesc într-un oraș cu prezență Auchan sau nu, românii înscriși în club, care își folosesc cardul la cumpărături, au acces la o serie de reduceri importante, oferte personalizate, produse exclusive, servicii și experiențe. Le propunem un program de fidelitate omnicanal, simplu de folosit, în care câștigul se adună la ei”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Pentru a avea acces la toate avantajele oferite de MyClub Auchan, cardul trebuie înregistrat în contul client, iar ulterior scanat la fiecare vizită în magazinele fizice sau în cel online. Pentru a consulta beneficiile acumulate, clienții vor putea accesa secțiunea „MyClub Auchan” din contul de client, din aplicația mobilă Auchan sau de pe auchan.ro, ca și de pe bonul fiscal emis pentru o achiziție făcută prin scanarea cardului de fidelitate.