Auchan lansează și în România serviciul Auchan Drive

Retailerul francez Auchan lansează pe piața locală serviciul Drive. Serviciul este disponibil în toate hypermarketurile Auchan din țară, excepție făcând magazinele Auchan Cotroceni și Auchan Craiova (Electroputere).

Cum funcționează Auchan Drive? Clienții își fac cumpărăturile pe Auchan.ro sau în Auchan App, retailerul pregătește comanda în două ore, iar produsele sunt aduse de un reprezentant Auchan la mașină, într-o zonă special amenajată. Sortimentația disponibilă pentru serviciul drive include peste 20.000 de produse alimentare și nealimentare.

Prin această lansare retailerul își extinde serviciile în zona de e-commerce. Auchan a intrat în online în 2018, prin lansarea platformei online.auchan.ro, unde retailerul comercializa, în primă fază, produse din zona IT&electro, sortimentația fiind extinsă ulterior. Anul acesta retailerul a făcut pași importanți în zona serviciilor de livrare la domiciliu, prin semnarea unui parteneriat cu Poșta Română, oferind astfel livrare la domiciliu la nivel național pentru comenzile plasate în magazinul online www.Auchan.ro. Comenzile sunt expediate prin serviciul StaiAcasă Plus, soluția de livrare door-to-door dedicată distribuției rapide oferită de C.N. Poșta Română S.A. De asemenea, din luna iunie, locuitorii din Capitală pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului a cuprins, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare, comenzile fiind livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicația Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10.00 – 21.00.

Auchan operează pe piața din România 33 de hypermarketuri, 5 supermarketuri și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, retailerul are o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.