Academia Națională de Fotbal va organiza, în zilele de 14 şi 15 februarie, în format online, o nouă ediție a cursului de Marketing și comunicare pentru cluburile profesioniste.

Înscrierile sunt deschise în perioada 6-10 februarie, iar cursul va cuprinde, printre altele, sesiuni despre branding, trenduri în social media, strategie digitală, dar și sponsorizări și relații comerciale cu partenerii, informează Federaţia Română de Lupte.

Formarea este dedicată responsabililor de marketing și comunicare de la cluburile profesioniste de fotbal din România, din Liga I și Liga a II-a, dar și cluburilor de Liga a III-a care aspiră la profesionalism. În prezentarea temelor de curs, vor fi folosite cât mai multe exemple concrete din fotbalul european și de la echipa națională.

Numărul de participanți este limitat la 20, prioritate având reprezentanții cluburilor afiliate FRF care ocupă un rol de decizie în departamentele marketing sau comunicare, în organigrama unui club din Liga I, Liga a II-a sau Liga a III-a. Înscrierile sunt limitate la un participant din partea fiecărui club.