Atlassib a investit 3,5 milioane de euro în 15 autocare noi, marca Mercedes-Benz

atlassibCel mai mare transportator internaţional de persoane din România, Atlassib, a achiziţionat 15 autocare noi marca Mercedes-Benz Tourismo 15RHD Euro 6, care vor înlocui autocarele mai vechi din flota care numără 75 de maşini Mercedes-Benz Tourismo de ultimă generaţie.

“Punem în circulaţie încă un lot de 15 autocare Mercedes-Benz Tourismo, noi, autocare de ultimă generaţie, Euro 6, autocare menite să continue un parteneriat început în 2009 cu partenerii noştri de la Mercedes, un parteneriat care duce mai departe conceptul nostru de confort, calitate şi siguranţă, (…) care duce mai departe pe drumurile Europei, imaginea construită de Atlassib în cei 22 de ani de existenţă”, a declarat Daniel Micu, directorul Atlassib.

Noua investiţie este cifrată la 3,5 milioane de euro, potrivit reprezentanţilor companiei Atlassib. “Suma depăşeşte 8 milioane de euro, în ultimii trei ani. Doar investiţia de acum este de 3,5 milioane (de euro n.r.) fără TVA. Investim în siguranţa călătorilor noştri, în confortul călătorilor noştri şi ne dorim ca ei să aibă o călătorie cât mai plăcută. Vedeţi şi autocarul Premium unde confortul este ridicat. Am ajuns să spunem că este mai confortabil decât avionul, deoarece spaţiul între scaune este foarte mare. Siguranţa este sporită, dat fiind faptul că domnii de la Mercedes au adus sisteme suplimentare de siguranţă pasivă, care să ferească călătorii de accidente şi evenimente neplăcute”, a precizat Oprea Carabulea, reprezentantul patronatului companiei Atlassib.

Noile autocare au fost predate companiei Atlassib de patru reprezentanţi de seamă ai Mercedes-Benz şi Daimler, printre care Wolfgang Frommer şi Rolf Rosendaal din partea Daimler şi, respectiv, Bogdan Aldea şi Ionuţ Stoica, din partea Mercedes-Benz România. “Investiţia de astăzi reprezintă un respect faţă de mediu, un respect faţă de călător şi o investiţie în eficientizarea costurilor. Autocarul este echipat cu motorizare Euro 6, de ultimă generaţie, motoare care asigură un nivel scăzut al gradului de poluare. De aceea, respect faţă de mediu. Siguranţa pasagerilor este pe primul plan. Maşinile sunt echipate cu o serie de echipamente de siguranţă activă şi pasivă, elemente care ridică normele de securitate. Astfel, pot menţiona sistemul de asistenţă la frânare, sistem care, atunci când apare o situaţie de urgenţă, acţionează avertizând şoferul asupra pericolului. Sistemul de menţinerea direcţiei de mers. În momentul în care există tendinţa de a se părăsi direcţia de mers, îl avertizează pe şofer. Practic, şoferul este în imposibilitatea de a greşi. Pentru firmă, pentru utilizator, investiţia în fiabilitate, costuri reduse de operare, reprezintă principalul beneficiu”, a precizat Bogdan Aldea, director de vânzări şi marketing al Mercedes-Benz România.

Cursele Premium sunt un concept lansat în 2014, în premieră, de compania Atlassib. Totul a început cu un autocar Premium, cunoscut de călători drept “autocarul vişiniu”. În prezent, autocarele Premium au un grad mediu de ocupare de 80%. Acestea călătoresc pe ruta România-Italia, aici fiind cea mai mare comunitate de români din străinătate.

Toate cele 15 autocare noi beneficiază de dotări suplimentare, pentru a oferi călătorilor condiţii deosebite de siguranţă şi confort la bord pe parcursul călătoriei. Este un moment important pentru Atlassib, care doreşte astfel să arate că în continuare investeşte in siguranţă, calitate şi confort, ducând mai departe programul demarat cu şapte ani în urmă alături de Mercedes-Benz, partenerul principal al acestei campanii.

În prezent, Atlassib deserveşte 37 de linii internaţionale în 14 ţări din UE, din Grecia până în Scandinavia, până în Portugalia şi Scoţia. Anual, o jumătate de milion de pasageri călătoresc cu Atlassib. Ponderea cea mai importantă o are Italia, urmată de Germania şi Spania. “Tendinţele sunt de creştere a pieţei în Spania, o uşoară scădere a pieţei în Italia, care e compensată de creşterile pe Germania, Marea Britanie. Ca o noutate cu care am venit noi pe piaţa transportului internaţional de persoane este linia de Scoţia, care a început să îşi formeze clientela. În acest moment, tendinţa e de trei autocare pe săptămână, pe această linie. O creştere pe piaţa din ţările scandinave”, a adăugat Daniel Micu, directorul Atlassib.

Autocarele Atlassib parcurg în fiecare an aproape 49 de milioane de kilometri în Europa. În prezent, Atlassib îşi menţine poziţia de lider al pieţei transportatorilor internaţionali de persoane din România. AGERPRES