Arabesque lansează primul magazin de retail sub brandul MatHaus

Furnizorul de materiale de construcţii Arabesque inaugurează, pe 9 martie, la Iaşi, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice. Investiţia, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă. Noul magazin, o investiţie 100% românească, oferă peste 25.000 de produse pe o suprafaţă de 9.000 mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară. Acesta este primul magazin sub noul brand din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România dezvoltată de Arabesque.

 

„MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şiservicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor, pe o suprafaţă de 9.000 de metri pătraţi în magazin şi 14.000 de metri pătraţi de platformă exterioară. Clienţii MatHaus vor beneficia de transport gratuit al mărfii atât în Iaşi, cât şi în localităţile limitrofe”, a declarat directorul zonal al companiei, Radu Munteanu.

Fondată în 1994, în Galaţi, de omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.