Aplicație românească de shopping, testată în premieră la AFI Palace Cotroceni

afi_palace_cotroceniVizitatorii aflați, joi, în mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală au putut testa în premieră în România o nouă soluție bazată pe tehnologia Bluetooth Low Energy și pe transmițători radio pot interacționa, în timp real, cu retailerii.

Dezvoltată de Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmițători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se află. Aplicația Zoniz este un produs 100% românesc, gândit după o tehnologie lansată de Apple în urmă cu 2 ani.

Prin această aplicație se poate localiza mai ușor magazinul preferat, se pot afla informații în timp real despre reducerile și ofertele existente, sau chiar se pot intermedia anumite acțiuni care să ne facă experiența de shopping mai plăcută. Astfel, noua tehnologie nu va înlocui experiența in-store, ci o va îmbunătăți. Mai mult decât atât, în viitorul apropiat va exista posibilitatea de a genera statistici relevante despre campaniile desfășurate, se arată într-un comunicat al reprezentanților centrului comercial.

Aplicația Zoniz poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play și este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte și informații relevante atunci când se află în centrul comercial, trebuie să își descarce aplicația Zoniz, să își activeze modul Bluetooth Low Energy și să permită primirea notificărilor. Odată ce și-au instalat aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați. AGERPRES