Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, se lansează pe piața din România în urma unei runde de investiții de 2 milioane de euro. Startup-ul dezvoltat în Europa Centrală și de Est a atras deja peste 125.000 de utilizatori și peste 1.000 de companii de la lansarea sa în 2018.

nPloy este o aplicație mobilă & web care conectează direct candidații și angajatorii pe baza unui model asemănător unei aplicații de dating. Aplicația folosește un algoritm AI care ajută talentele să-și găsească locuri de muncă pe baza unui set de criterii prestabilite, precum așteptările salariale, aptitudinile, experiența, locația sau tipul de job vizat. Astfel, atât recrutorii cât și candidații pot să evite întâlnirile nepotrivite pentru ei și să câștige timp.

Cu o economie aflată într-o creștere rapidă și o forță de muncă calificată recunoscută internațional, România a fost de multă vreme o piață de interes pentru noi și suntem încântați că avem șansa să facem progresele tehnologice accesibile pentru piața muncii de aici”, spune co-fondatorul nPloy, Konstantin Tzonev. „Cred că platforma noastră va fi un partener foarte important pentru companiile românești care doresc să-și extindă operațiunile și să rămână competitive într-un mediu de afaceri în continuă și rapidă schimbare”, adaugă acesta.

Estimările start-up-ului arată că recrutorii care folosesc nPloy economisesc aproximativ 1,5 ore pe zi, iar candidații consideră că este de 3 ori mai ușor de aplicat pentru un job datorită interfeței intuitive a aplicației. În plus, rezultatele arată că 1 din 4 candidați ajunge la un interviu – peste media altor platforme de anagajare de pe piață.

Aplicația este gratuită pentru candidați și poate fi descărcată de pe Apple app store sau Google Play Store.