Aplicația Hyperhuman primeşte o investiţie de 500.000 de euro cu scopul de a crea o platformă digitală pentru publicarea şi monetizarea de conţinut pentru industria de fitness.

Noua paradigmă de “a te antrena oricând şi oriunde” a dat naştere unui nou val de produse fitness, atât de tip hardware, cât şi software. Astfel, s-a creat o cerere imensă de conţinut digital, însă acest tip de conţinut este încă dificil şi extrem de scump de produs. Impactul este resimţit din plin de produsele fitness pentru că lipsa personalizării şi a diversităţii duce implicit la pierderea clienţilor.

“Dan, David şi cu mine ne-am lovit de aceste provocări pe parcursul ultimilor ani, atât din perspectiva de pasionaţi de fitness, cât şi din experienţa noastră de la Fitbit, Vector Watch şi getFittter. Tehnologia noastră de video AI rezolvă această problemă dificilă pentru industrie”, spune Bogdan Preduşcă, CEO şi co-fondator la Hyperhuman.

Hyperhuman ajută antrenorii de fitness să creeze antrenamente video de calitate în doar câteva minute simplificând considerabil procesul de producţie şi editare a conţinutului. Cu aplicaţia de la Hyperhuman, antrenorii înregistrează scurte clipuri video cu mişcările principale, tehnologia AI generând automat antrenamentele video şi teasere pentru social media. Produsul este momentan în stadiul beta,oferind acces unui grup restrâns de antrenori, iar lansarea versiunii publice ar urma să aibă locîn primăvara acestui an.

“Ajutăm antrenorii să exceleze în domeniul lor de activitate prin crearea şi distribuirea de conţinut de calitate şi le promitem că produsul va avea permanent şi o versiune gratuită. În acest an avem ca obiectiv ca Hyperhuman să devină un produs de neînlocuit pentru antrenorii de fitness şi un jucător important în industrie. Suntem încântaţi să anunţăm că am finalizat prima rundă de finanţare condusă de Early Game Ventures, la care s-au alăturat Sparking Capital şi Simple Capital, care ne va ajuta să redefinim modul în care conţinutul de fitness este produs, personalizat şi monetizat. Investiţia sprijină crearea şi extinderea tehnologiei noastreAI, lansarea produsului şi atingerea unei mase critice de utilizatori”, adaugă Bogdan Preduşcă.

Bogdan Preduşcă este fost product leader la Fitbit şi antreprenor cu peste 17 ani de experienţăîn tehnologie. În această misiune i se alătură David Teodorescu, fost design lead la Fitibit şi Dan Nica, fost group product manager la o companie fintech şi care,în trecut, a mai fondat getFittter împreună cu Bogdan, un start-up din domeniul fitness.