Antreprenoarea care a fondat unul dintre cele mai longevive branduri romanesti de fashion

In perioada studentiei, Ana-Maria Coman punea bazele unei afaceri ce avea sa se mentina pe piata romaneasca timp de aproape douazeci de ani. A identificat o nevoie de tinute office la preturi accesibile si a inceput sa produca initial camasi, apoi si alte articole vestimentare. In prezent, Etic este un brand romanesc de peste trei milioane de euro, despre care antreprenoarea spune ca, inclusiv in timpul liber, este in mintea si sufletul ei.

Etic a fost lansat in 1999 de Ana-Maria Coman si partenerul sau de afaceri, Costin Strimbeanu. Studenta in cadrul Facultatii de Management si doritoare de haine fashion la preturi accesibile, Anei ii vine ideea de a produce pe cont propriu. Nu avea cunostinte in domeniu si nu stia nimic despre afaceri, insa avea mult entuziasm, care a ajutat-o cel mai mult, dupa cum ii place sa povesteasca:

“Business am invatat pe parcurs si de multe ori ma gandesc cat de naiva eram. Dar fiecare etapa si moment au contat si suntem ceea ce suntem pentru ca am trecut printre toate acestea”, spune fondatoarea Etic.

Citiți articolul integral pe wall-street.ro