Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) anunţă încheierea unui parteneriat cu Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA prin care furnizorul de servicii medicale va susţine diverse acţiuni de conştientizare a importanţei prevenţiei în rândul angajaţilor companiilor membre ANIS.
Potrivit sursei citate, din poziţia de partener afiliat al Asociaţiei, specialiştii REGINA MARIA vor organiza seminarii şi programe destinate exclusiv companiilor de tehnologie membre ANIS, concepute pe nevoile şi riscurile specifice sectorului IT, precum campanii de conştientizare a riscurilor de sănătate şi modalităţi de prevenţie.
„Ne bucurăm să anunţăm acest parteneriat, REGINA MARIA fiind unul dintre cei mai activi promotori ai sănătăţii la locul de muncă. Pandemia ne-a învăţat cât de importantă este conştientizarea riscurilor de sănătate, identificarea la timp a semnelor unor afecţiuni, a oboselii şi a simptomelor de burnout, prevenţia şi existenţa unui sistem prin care angajatul primeşte servicii medicale rapid şi la un nivel de calitate ridicat. Deoarece Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA s-a adaptat cu succes la condiţiile apărute în pandemie prin implementarea de tehnologii pentru o interacţiune digitală dintre clinică şi pacient, ne-am propus prin acest parteneriat să organizăm pentru angajaţii companiilor membre ANIS acţiuni de informare şi educare privind riscurile de sănătate specifice sectorului IT”, a declarat Gabriela Mechea, Director Executiv ANIS.
În prezent, peste 175 de companii de tehnologie din România sunt membre ANIS, acestea angajând mai mult de 40% din forţa de muncă a industriei IT la nivel naţional.
„REGINA MARIA gestionează un portofoliu de peste 8.000 de companii şi este furnizorul de servicii medicale private din România preferat de peste 70% din topul companiilor din industria IT din România, astfel că ştim şi întelegem care sunt nevoile acestei industrii. Misiunea noastră este să arătăm că ne pasă de oameni în mod autentic, ne bucurăm că ne-am alăturat ANIS şi ne dorim ca prin această colaborare să fim în pas cu schimbările şi nevoile din această industrie, să inovăm alături de ei soluţiile pe care le oferim şi să facilităm accesul unui număr cât mai mare de angajaţi la informaţii despre prevenţie”, spune Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia de Abonament, REGINA MARIA.
REGINA MARIA a lansat în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 26 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat şi pachete medicale specializate pentru IMM şi persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 700.000 de abonamente.
În ultimii 10 ani, Reţeaua REGINA MARIA a investit circa 200 de milioane euro în modernizarea şi deschiderea de noi locaţii, achiziţia de aparatură performantă şi pregătirea echipelor medicale, se mai arată în comunicat.