Cea de-a treia întâlnire a Comunității MedicinăVeterinară, desfășurată la finalul lunii iunie, a adunat în mediul virtual reprezentanții cabinetelor veterinare pentru a discuta reguli și tehnici care te ajută să scrii ușor și cu rezultate mai bune în mediul online, pentru promovarea personală sau a business-ului.

În această ediție, moderatorul întâlnirii, Conf.Univ.Dr. Bogdan Alexandru Vițălaru – Conferențiar la Facultatea de Medicină Veterinară din București și Președinte al Societății Române de Nefrologie Veterinară HEMODIALIVET, l-a avut ca invitat special pe Andrei Țigănaș – Voice „Sculptor” la Țigănaș Communication, care a împărtășit din experiența sa, adunată în 13 ani de carieră în domeniul marketing și comunicare, strategii pentru a scrie texte „invizibile”.

„Scrisul ne ajută să fim abordabili, să fim umani, să ne conectăm mai bine. Cu alte cuvinte, scrisul este „supa” în care plutesc relațiile noastre. În general, la noi, invizibil are o conotație negativă; însă, prin texte invizibile mă refer la texte care nu obosesc. Într-o lume atât de turbulentă cum este cea a online-ului, scrisul face diferența”, este de părere Andrei Țigănaș.

 

Citiți articolul integral pe platforma Comunității de Medicină Veterinară