„Cele mai importante elemente în marketing și comunicare sunt munca în echipă, dialogul liber, creativitatea și curiozitatea, mai ales în epoca aceasta, în care totul e online”, consideră Andreea Marcu, Marketing Manager, AROBS Transilvania Software, chestionată de echipa MarketingManager.ro, în legătură cu anul 2020, marcat de pandemia de Covid-19.

„Am intrat complet în era Business of emotions. Cu toții am fost puși, brusc, în fața unei realități care a aruncat o ceață densă de negativism peste tot ce înseamnă interacțiune umană. Creativitatea și comunicarea liberă în echipă au fost cele care ne-au ajutat să navigăm prin anul acesta. Eu cred că niciun buget nu e suficient de mare pentru a compensa lipsa creativității, a unei echipe energice și a dorinței de a căuta, în mod continuu, cele mai relevante mesaje, teme sau instrumente de marketing. 2020 a adus recalibrarea multor procese de lucru și adaptarea completă a mesajelor și acțiunilor, pe employer branding, dar și în zona de PR și marketing operațional”, a explicat reprezentanta AROBS, una dintre companiile cele mai importante pe piața de IT din România, care furnizează soluții și produse IT, din 1998.

 

Citiți interviul integral pe platforma digitală a comunității OSC de marketing: MarketingManager.ro.