Anca Stoean, OTP Bank România: În pandemie, am filmat două spoturi TV, cu regizorul la 2000 km distanță, în Finlanda

Anul acesta a venit pentru OTP Bank România cu provocări pe care nu și le-ar fi imaginat la începutul anului, care au dus la schimbarea planurilor și a calendarului de marketing din mers, de mai multe ori, generând strategii noi și investiții în canalele digitale de comunicare, după cum a povestit, pentru platforma MarketingManager.ro, Anca Stoean, Marketing and Communication Deputy Director, OTP Bank România.

Dincolo de toate acestea însă, una dintre cele mai mari provocări ale acestui an a fost să filmeze două spoturi pentru TV, în plină pandemie, cu regizorul aflat la 2000 km distanță, în Finlanda, iar echipa de filmare la București. ”Cu ajutorul tehnologiei, echipa de filmare a fost în permanentă conexiune cu el, a fost un Live continuu, între București și Helsinky, timp de două zile… Nu știm dacă vreun advertiser și-a mai asumat acest risc, însă pentru noi a fost o experiență unică și curajoasă”, a arătat Anca Stoean.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro