“Industria vinului este un domeniu în care nu incetezi niciodată să înveți, dar pot spune că dupa 15 ani în care am lansat produse noi, am organizat sute de evenimente, cataloage și campanii și am participat la cele mai importante târguri internaționale și românești, fie ca importator, fie ca expozant (la cele din țară), am căpătat o experiență destul de solidă”, spune, într-un interviu pentru portalul GlobalManager.ro, Ana Maria Bejan, care a preluat în acest an funcția de Marketing Manager Crama Alira.

“Spiritul de inovație de la Crama Alira este aliniat cu ceea ce am făcut în ultimii 15 ani”

Ea adaugă că decizia de a schimba locul de muncă nu a fost una ușoară, pentru ca nu era doar “o companie în care lucra”, dar cum toate lucrurile au și un final, este bucuroasă că acest final a însemnat un început în echipa Alira. “Am colaborat în anii trecuți și am remarcat spiritul lor cu deschidere către nou și modern. Este un mediu în care îmi pot folosi experiența și manifesta creativitatea. În plus, am avut șansa să lucrez îndeaproape la lansarea unor branduri internaționale importante și să fiu în contact direct cu unii dintre cei mai buni profesioniști din domeniu”.

În plus, Ana Maria cunoștea deja foarte bine Crama Alira și o parte din echipă, alături de care a organizat evenimente și proiecte interesante în anii trecuți, iar relațiile bune au făcut-o să dea curs acestei colaborări, în care crede foarte mult. “Echipa Alira este profesionistă și cred că spiritul de inovație de aici este aliniat cu ceea ce am făcut în ultimii cel puțin 15 ani și îmi doresc să fac și să dezvolt în continuare”.

“Am fost mereu aproape de marketingul vinului”

În ceea ce privește noile provocări aduse în activitatea sa profesională poziția de marketing manager, Ana Maria Bejan spune că nu sunt doar provocări, ci și oportunități excelente.

“În ultimii peste 15 ani am fost implicată în campanii importante de lansări de branduri, am supravegheat ca director de proiecte cataloage și evenimente dedicate, campanii online și desigur că acest lucru m-a ținut foarte aproape de ‘marketingul vinului’. Toate acestea ar trebui să mă ajute, mai ales că acum pot aplica această experiență pentru o cramă românească și cred cu tărie că trebuie să modernizăm cât mai mult abordarea comunicării și poziționării brandurilor noastre, mai ales că România este al șaselea producător european de vin”.

Vin nou, site nou, brand nou

“Unul dintre proiectele de suflet este lansarea și poziționarea vinului rose Alira Ghiurghiuliu, cel mai nou titlu din selecția Alira. Acest vin este minunat prin el însuși, dar odată cu lansarea lui promovăm și un nou concept ‘trendy’: cocktailuri pe bază de Ghiurghiuliu, acesta fiind un rose versatil și original. În curând urmează Sărbătoarea Recoltei la Crama Alira, un eveniment așteptat, deja cu tradiție, la care participă peste 400 de persoane. Un alt proiect, deja aproape de final, este lansarea noului site Alira, un site modern, prietenos și dinamic, incluzând relansarea Clubului Alira. Iar proiectul toamnei este lansarea și poziționarea bradului premium Aliman”, concluzionează Ana Maria Bejan.