Compania de asigurări Allianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi persoane fizice serviciul Claims Tracker, un serviciu care informează clienţii firmei cu privire la starea dosarului de daună Casco şi a reparaţiei autovehiculului.
Serviciul Claims Tracker permite clienţilor Allianz-Ţiriac care au un dosar de daună deschis să transmită online documentele necesare şi le oferă acces permanent, în timp real, la informaţii şi actualizări în dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă, precizează Allianz-Ţiriac.
Pentru a utiliza Claims Tracker, clienţii care deţin asigurări Casco trebuie să completeze declaraţia de daună pe site-ul Allianz-Ţiriac, la secţiunea Formular de dauna Casco, sau în aplicaţia Allianz-Ţiriac Mobile, sau telefonic. Ulterior, clienţii trebuie să acceseze un link primit prin SMS sau e-mail, ca urmare a notificării daunei.
După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.
În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără să se mai deplaseze la sucursală, menţionează Allianz-Ţiriac.
De asemenea, clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeua de service-uri auto partenere pot fi informaţi despre data la care se finalizează reparaţia.
Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie pot primi prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii. AGERPRES