Alexandra Vasile-Manolache, Metigla: Câştigarea interesului publicului prin metode clasice a devenit un lux

De la debutul pandemiei până în prezent, compania Metigla și-a concentrat activitatea, în principal, pe inbound marketing, ceea ce, potrivit Alexandrei Vasile-Manolache, Manager Marketing, înseamnă ca s-a străduit să-și câştige dreptul de a fi în atenția clienților, concentrându-se pe conținut, social media şi search marketing, ca modalități principale de a aduce clienți şi potențiali clienți către business.

”Oamenii au din ce în ce mai puțină răbdare, câştigarea interesului publicului prin metode clasice a devenit un lux, aşadar, aş aduce în discuție nu neapărat un shift major în canalele de promovare, ci mai mult o concentrare a atenţiei pe informația pe care o transmitem pe piață, în toate formele ei”, a explicat, într-un interviu pentru MarketingManager.ro, reprezentanta Metigla.

 

Citiți interviul integral pe platforma specializată MarketignManager.ro