Alevia, compania românească specializată în producţia de suplimente alimentare şi ceaiuri, îşi propune pentru anul 2017 atingerea unei cifre de afaceri de 5,8 milioane de euro, prin menţinea trendului ascendent în baza realizărilor din 2016, când a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 5 milioane de euro şi cu o creştere de 17% faţă de 2015.

Atingerea obiectivului propus de compania românească se bazează pe un plan de investiţii care vizează atât dezvoltarea zonei de producţie, cât şi a sferei de resurse umane. În acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafaţă totală de aproximativ 2000 mp şi, ca urmare a creşterii vânzării de ceaiuri, îşi propune să investească şi în noi utilaje pentru linia de ceaiuri.

O altă zonă pentru care Alevia îşi propune o dezvoltare care să ducă, în final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care număra la ora actuală 200 de angajaţi, preconizează o creştere cu 20% a numărului de angajaţi.

Trendul ascendent al companiei se bazează pe vânzări de peste 2.000.000 de suplimente şi aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Cele mai vândute branduri în 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni şi Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare şi 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii şi magazine naturiste, lanţuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) şi supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.

„La baza companiei Alevia stă un principiu de la care nu ne putem dezice şi anume-Ceea ce merită să fie făcut, merită să fie bine făcut (Nicolas Poussin). Am transformat acest motto în conceptul brandului asumându-ne responsabilitatea de a le oferi cumpărătorilor produse de cea mai bună calitate, la un preţ cât mai avantajos. Căutăm să aducem îmbunătăţiri constante, de la linia de produse, până la procesul de producţie, tocmai pentru că astfel reuşim să oferim de fiecare dată un produs şi un serviciu pe măsura aşteptărilor. Ne-am propus ca şi în acest an să continuăm investiţiile în dezvoltarea spaţiului de producţie, a produselor şi a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate creşte continuu. Datorită varietăţii de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare şi 50 de sortimente de ceaiuri, reuşim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori şi să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.

Pentru 2017, obiectivele Alevia vizează, pe lângă menţinerea trendului de creştere, şi intrarea pe 5 noi pieţe prin lansarea a 50 de produse dedicate.

Alevia este o companie românească înfiinţată în 1994, specializată în producţia de suplimente alimentare şi ceaiuri. Compania, în care lucrează 200 de angajaţi, produce 140 de tipuri de suplimente nutritive şi 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii şi magazine din România.