XXXLutz, al doilea cel mai mare retailer de mobilier din lume, deschide, în data de 3 februarie 2021, primele două magazine XXXL din România, în zonele Militari și Pallady, din București. Cele două noi magazine din România au trecut, în ultimele 12 luni, printr-un proces de transformare. Tot din grupul XXXLutz fac parte și cele două magazinele mömax, situate în Timișoara și Oradea, deschise în 2018 și în 2020.

Procesul face parte din strategia de expansiune a grupului austriac XXXLutz, care, în decembrie 2019, a preluat 22 de filialele kika din Cehia, Slovacia, Ungaria și România, de la grupul Signa.

Cele două noi magazine din România au trecut, în ultimele 12 luni, printr-un proces de transformare, valorile și identitatea XXXLutz regăsindu-se acum atât la nivelul designului de magazin, cât și a colecțiilor de produse.

Cele două magazine nu și-au schimbat doar aspectul exterior și layout-ul, ci și întregul sistem IT, suma totală investită în rebranding fiind de peste 6 milioane de euro. Mare parte dintre angajații XXXLutz, inclusiv din management, provin de la retailerul kika.

Consumatorii români vor beneficia, începând cu luna aceasta, de un portofoliu mai variat și mai divers de produse, la cele mai bune prețuri și de servicii excelente. Mai mult, cei care aleg să facă parte din programul de loialitate XXXL Card Premium se vor bucura de oferte personalizate și de multe avantaje.

„România este o piață cu potențial, în care ne propunem să ne întărim prezența, deoarece oamenii au o deschidere tot mai mare pentru mobilier și decorațiuni de calitate. Obiectivul nostru este să redefinim experiența consumatorilor, aducându-le atât servicii utile, idei de amenajare și surse de inspirație, cât și produse frumoase, colorate, durabile, la standarde înalte și prețuri atrăgătoare. Magazinele noastre XXXL vor oferi clienților acces la colecții moderne, atent selectate de la furnizori din întreaga lume. Obiectivul nostru este să devenim retailerul de mobilier numărul 1, pe toate piețele pe care activăm, să fim prima opțiune pentru fiecare client. În acest sens, utilizăm toată expertiza pe care am acumulat-o ca urmare a prezenței noastre internaționale și aducem pe piața românească o selecție a celor mai bune colecții, existente în cele 320 de magazine”, declară Mario Brozović, Country Manager XXXLutz.