Agroland intră pe piața pieselor, accesoriilor si consumabilelor pentru agricultură

Agroland PieseCompania Agroland, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, și-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri mai mare cu 15% comparativ cu anul trecut, apropiindu-se de pragul de 100 milioane de lei.

“Este cea mai mică creștere din ultimii 15 ani (15%, comparativ cu obișnuita rată de 20-25%). Condițiile meteo nefavorabile din primăvară au întârziat cererile de pui de o zi din partea fermierilor. Am reușit să ne menținem pe creștere datorită extinderii rețelei de magazine, precum și a intrării pe o nouă nișă de piață, cu Agroland Piese, primul magazin de piese, accesorii si consumabile pentru agricultură”, a declarat Horia Cardoș, fondatorul rețelei.

Prima unitate Agroland Piese a fost deschisă la Giarmata, în județul Timiș, urmând ca până la finele anului viitor acest nou concept să fie extins în toate județele țării. Magazinul are o suprafață de 80 metri pătrați, piesele provenind de la cei mai importanți trei producători de mașini agricole din lume.

În prezent, cea mai importantă parte a businessului Agroland reprezintă retailul, cu o rețea de magazine agricole de 250 unități. Pentru anul viitor, principalele obiective sunt extinderea rețelei de magazine agricole, dar și a unităților de vânzare a pieselor de schimb pentru agricultură, și nu în ultimul rând, asigurarea unei continuități în aprovizionarea retailerilor cu Puiul Rustic, un produs poziționat pe segmentul premium, lansat la începutul acestui an.