Agențiile de turism investesc în aplicații speciale pentru accesul la informații

Agențiile de turism iau urma companiilor aeriene și lansează aplicații pentru a facilita accesul la informațiile despre călătorii. Măsura este deja aplicată de mai mulți ani în străinătate, reprezentanții turoperatorilor de la noi spunând că, în scurt timp, se va transforma într-o ”modă” printre proiectele lor. De curând, Accent Travel & Events a investit 25.000 de euro în achiziționarea licenței și dezvoltarea aplicației TravList, despre care spun că va simplifica și ușura în același timp călătoriile turiștilor de leisure și business.

”TravList funcționează ca un asistent de călătorie pentru fiecare client al agenției, turistul ce și-a descărcat aplicația având acces în timp real la informații despre zborurile sale, terminalele de pe care călătorește, hoteluri, check in/check out, starea vremiii la destinație, ora locală, hărți interactive, convertor valutar, alerte cu privire la modificările zborurlui sau orice alt update disponibil pentru călătoria sa”, spun reprezentanții agenției. Odată descarcată, aplicația va genera pentru fiecare călătorie a turistului numele destinației, perioada călătoriei, serviciile rezervate ( avion, hotel, rent a car etc.), temperatura la destinație și timpul rămas până la începerea călătoriei.

“În același timp, aplicația crează un profil de turist, permițându-ne nouă să putem intui mult mai bine preferințele turistului și, implicit, să-i oferim pachete, călătorii, cât mai aproape de cerințele sale”, spune Mădălin Măncilă, director de dezvoltare Accent Travel& Events și Traveo.