Afacerile Optical Network au crescut cu 22% în 2016, la 47 milioane lei

Compania de optică medicală Optical Network, operatorul reţelelor de magazine Optiblu şi Klarmann, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 22% în 2016 faţă de anul precedent şi a încheiat anul cu vânzări de 47 milioane lei şi 250 de angajaţi, a anunţat compania.

La creşterea cifrei de afaceri au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atât retailul clasic, cât şi distribuţia şi retailul online. Potrivit companiei, toate diviziile de business pe care activează au înregistrat creşteri importante, ca urmare a investiţiilor de peste 5 milioane lei derulate în 2015.

Optical Network operează în prezent 38 de magazine, din care 32 de magazine în reţeaua Optiblu şi şase magazine în reţeaua Klarmann, 11 magazine fiind locaţii nou deschise în anul 2016.

“Pentru 2017 prognozăm continuarea creşterii accelerate a afacerilor companiei. De la începutul acestui an, Optical Network a devenit partenerul Johnson & Johnson Vision Care în ceea ce priveşte activităţile de vânzări, marketing si distribuţie în România a lentilelor de contact marca Acuvue, adăugând astfel o componentă importantă si complementară la parteneriatele aflate deja în derulare. Investiţiile în dezvoltarea retailului tradiţional vor continua pentru ambele reţele de magazine, atât Optiblu cât şi Klarmann. De asemenea, ne bazăm pe investiţiile într-o platformă logistică complet nouă precum şi în modernizarea celei IT şi de comunicaţii pentru a susţine creşterea activităţilor de distribuţie şi comerţ online”, a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.