A visat să ajungă psiholog, dar a făcut carieră în marketing, în plină pandemie de Covid-19. Este povestea unei traiectorii profesionale de succes: Adriana Manu, Marketing Manager, FAN Courier. Despre secretul ascensiunii sale, Adriana a vorbit într-un interviu acordat MarketingManager.ro: ”Să faci exact ceea ce îți place, să ai alături o echipă bine pregătită pe care să te poți baza oricând și, bineînțeles, să simți că ești apreciat pentru ceea ce faci; când toate acestea sunt îndeplinite, succesul este garantat”.

Iar traseul său nu a fost lipsit de dificultăți: ”Pandemie. COVID-19. Coronavirus. Lockdown. Criza sanitară. Așa a debutat primul an în care am preluat funcția de Marketing Manager la FAN Courier. Pe lângă provocările aduse de promovare, am fost nevoită să fac față și provocărilor legate de tot ce aducea cu sine pandemia. Când mă uit în urmă, realizez că a fost un an dificil, extrem de greu, însă abia acum conștientizez asta, acum când am reușit, în sfârșit, să fac un pas în spate și să analizez ce tocmai am trăit. Atunci, în febra evenimentelor, în iureșul de temeri și agitații, de noi realități și incertitudini, nu am simțit că este greu. Eram extrem de hotărâtă să fac lucrurile bine, știam că nu este loc și nici timp pentru altceva, așa că pur și simplu nu am avut voie să mă tem. Și nu m-am temut. Am venit la lucru zi de zi, pregătită mental să fac față oricărei încercări pe care o aducea cu sine noua realitate.”

 

Citiți interviul integral pe platforma digitală a comunității OSC de marketing: MarketingManager.ro