Ada Sipetan, Unlock Research: Pentru noi nu a existat pauză sau “stop și de la capăt”, ci doar Transformare

Rapiditatea de adaptare și conectarea continuă la ce se întâmplă în jur au fost atuurile care au ajutat compania Unlock Research să traverseze criza generată de pandemia Covid-19. O spune Ada Sipetan, Client Service Manager, Unlock Research, într-un interviu acordat MarketingManager.ro.

”Perioada pandemiei a început devreme pentru noi, cred că era în jur de 11 martie și erau în jur de 48 cazuri, când am decis să începem să lucrăm de acasă. Așa cum am văzut cu toții de atunci, lucrurile s-au schimbat enorm și am trecut prin foarte multe stări, la nivel uman, de business, național și internațional. Însă ce ne-a fost clar și ce am făcut din prima clipă a fost să nu ne oprim din cercetat. Am continuat cu proiectele pe rol, am transferat în online studiile și am rămas activi. Nu a existat pauză sau stop și de la capăt, a existat doar Transformare. Cred că asta ne-a fost foarte benefic, atât ca echipă, cât și ca business – rapiditatea de adaptare și conectarea continuă la ce se întâmplă în jur”, a arătat Ada Sipetan.

 

Citiți articolul integral pe platforma specializată MarketingManager.ro