A mizat pe portul traditional si acum face zeci de mii de euro lunar

In urma cu patru ani, Alina Isakovic, o tanara antreprenoare din domeniul publicitatii, paria pe portul traditional si punea bazele unei afaceri cu ii romanesti. “Nu am plecat de la ideea de a vinde doar ii, ci m-am gandit ca in aceasta criza de identitate vizibila puternic la nivel international, a miza pe portul traditional poate fi un castig”. Si a fost: astazi, Iiana este unul dintre pionerii industriei, fiind printre primele astfel de business-uri. A ramas o referinta in domeniul modei si vinde produse etnice in valoare de 30.000 euro lunar.

Iiana a luat nastere in 2013, cand, pasionata de cultura iei romanesti, Alina incepe sa o considere catalizatorului celui de-al doilea proiect antreprenorial al sau, dupa agentia BTL de implementare promotii pe care o detinea. De altfel, antreprenoarea sustine ca background-ul din industria de advertising i-a fost de mare ajutor in business-ul Iiana.

Citiți articolul integral pe wall-street.ro