15.000 de români sună zilnic la BCR

Banca Comercială Română recepţionează, în medie, 15.000 de apeluri telefonice zilnic, în creştere cu 96%, odată cu extinderea serviciilor financiare la distanţă, banca anunţând că a deschis încă două noi centre de contact iar alte trei sunt în pregătire.
Astfel, la Contact Center-ul BCR se recepţionează, în fiecare zi, în medie, 15.000 de convorbiri telefonice, timpul mediu de aşteptare a crescut la 10-15 minute, de 10 ori mai mult decât timpii înregistraţi anterior, iar durata medie a unui apel a urcat la peste 6 minute, cu 20% mai mare faţă de regimul normal.
Evoluţiile sunt o urmare firească a măsurilor de distanţare socială impuse de autorităţi, în contextul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la creşterea ponderii clienţilor BCR care îşi doresc accesarea serviciilor financiare, precum şi a măsurilor de suport, de la distanţă – fie online, fie telefonic.
“Noi ne-am extins deja capacităţile de preluare, pentru a răspunde nevoilor clienţilor noştri. Am mai deschis două noi centre de contact şi ne pregătim de operaţionalizarea a încă trei, cu aproape triplarea liniilor de comunicaţii existente. În ultimele zile, am ajuns chiar la un record de 16.000 de apeluri pe zi, dar cu un timp de aşteptare în medie de 10-15 minute care, în anumite momente ale zilei, ajunge la doar 4-5 minute, graţie mobilizării exemplare a colegilor mei. Suntem conştienţi că mai pot exista şi excepţii, dar aş vrea să le transmit clienţilor noştri că facem tot ce este uman posibil să le stăm la dispoziţie. Îi rugăm pe clienţii noştri să aibă răbdare cu noi şi, dacă este posibil, să evite orele de vârf din prezent, care, în general, se înregistrează în fiecare zi între 11.00-16.00. Suntem funcţionali non-stop, 24/7, în trei ture, care acoperă întreg intervalul unei zile”, a declarat Ramona Badea, Şef Departament Contact Center BCR.
BCR a decis, de la izbucnirea pandemiei, să îşi extindă serviciile şi produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât şi telefonic.
Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienţii au posibilitatea, încă de anul trecut, să îşi gestioneze complet relaţia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare şi deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obţinere credit de nevoi personale sau refinanţare credite de la alte bănci, asset-management, asigurări şi multe altele. Ca urmare a acestor investiţii în digitalizare, în luna martie numărul de autentificări la platforma George a crescut cu peste 100%, iar deschiderile online de cont George au avansat cu mai bine de 150%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. AGERPRES