Mazda păstrează trendul crescător al vânzărilor în România. Astfel, producătorul a comercializat 1.191 de vehicule în România în primele șase luni, mai mult cu 5% comparativ cu aceeași perioadă din 2018.

Cel mai vândut model pe piața locală a fost Mazda CX-5 cu 407 unităţi, în timp ce Mazda CX-3 și-a adjudecat locul 2 cu 347 de unități, iar noua Mazda3 închide podiumul cu 258 de mașini comercializate.

„CX-5 și CX-3 se mențin pe primul loc în topul vânzărilor Mazda în România reconfirmând interesul sporit al pieței pentru SUV-uri. Noua Mazda3, cel mai nou model din gamă și primul din noua generație de autovehicule Mazda încă nu și-a arătat întregul potențial, vânzările începând în al doilea trimestru al anului”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Mazda6 a înregistrat la rândul său o creștere importantă, cu 49% față de primul semestru din 2018.