Compania Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat o creştere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecţie solară – circa 67% în intervalul 2016 – 2018, potrivit unui comunicat al companiei.

Creşterea pe acest segment a depăşit dinamica generală a vânzărilor companiei, care a înregistrat anul trecut o creştere pe ansamblu de 9,12%.

În categoria produselor de protecţie solară, producătorul clujean este prezent cu două game – Gerovital Sun şi Gerovital H3 Derma+ Sun.

În topul preferinţelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecţie solară şi de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. Pe următoarele poziţii, în topul celor mai solicitate produse de protecţie solară se află uleiurile de plajă şi produsele de protecţie solară destinate copiilor. Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de aproape 67% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecţie solară.

„Ca urmare a iniţiativelor de modernizare şi dezvoltare constantă, cele două game de protecţie solară ale Farmec s-au menţinut pe un curs puternic ascendent. Rata de creştere înregistrată doar în ultimii 2 ani se datorează, printre altele, relansării gamei Gerovital Sun în anul 2016 şi proceselor de modernizare şi inovare a ambelor game de protecţie solară din perioada 2016 – 2018. De asemenea, rezultatele remarcabile ale Farmec pe acest segment reprezintă o confirmare a orientării românilor către produse mai elaborate, avansate din punct de vedere proprietăţi şi efecte demonstrate. Actualul consumator român este unul tot mai educat, bine informat în privinţa protecţiei solare adecvate, care nu se limitează la achiziţia de produse de bază şi caută soluţii cât mai performante şi eficiente, care să aibă grijă de sănătatea şi aspectul său. În funcţie de tendinţele şi preferinţele în schimbare ale românilor, avem grijă să modernizăm constant cele două game şi să lansăm produse inovatoare, care să se ridice la cele mai înalte standarde de calitate la nivel de compoziţie şi ambalaj”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

Linia Gerovital Sun este formată din 21 de produse, care sunt adresate tuturor categoriilor de consumatori, inclusiv copiilor şi bărbaţilor, şi sunt adaptate cerinţelor specifice ale pielii acestora.

Gerovital H3 Derma+ Sun este prima linie de produse solare dermatocosmetice din portofoliul Farmec, care a fost concepută în colaborare cu specialişti din domeniul sănătăţii, purtând emblema Pharmaceutical Concept. Aceasta este adresată persoanelor cu piele sensibilă, predispuse către alergii solare.

Gama este comercializată exclusiv în magazinele de brand Farmec şi Gerovital, în magazinul online www.farmec.ro şi în reţeaua naţională de farmacii, astfel încât achiziţia acestor produse să fie asistată de specialiştii Farmec şi Gerovital, şi de cei din domeniul medical. AGERPRES