Telekom a inaugurat la Brăila un call center dedicat companiilor

Telekom Romania anunţă deschiderea la Brăila a unui centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii şi care preferă să se bazeze pe un furnizor profesionist şi cu experienţă în domeniu pentru această activitate importantă în multe domenii.

În noul sediu din Brăila Telekom Romania oferă pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi.

„Serviciile de call center sunt esențiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienților lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiției în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Brăila este al şaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre în patru oraşe: trei centre în Bucureşti şi câte unul în Bacău şi Craiova, cu un total de peste 500 de angajaţi.