TeCOMM eCommerce Conference&Expo: București, 10 aprilie

TeCOMM eCommerce Conference&Expo revine la București în 10 aprilie, cu o nouă ediție, într-o nouă locație. Tematica acestei ediții este eCommerce made personal și pune accent pe personalizare: de la găsirea acelor soluții care ajută magazinele online din România să vândă mai mult, până la oferirea de conținut adaptat nevoilor actuale de business.

Structurat eficient în speech-uri keynote, prezentări de tipul one-man-show, workshop-uri și networking facil – evenimentul ajută proprietarii de business să vadă noi oportunități de creștere în industria din care fac parte.

 

Primii speakeri confirmați

Nick Lansley [UK] – Director and Innovation Insider | Nick Lansley’s Innovation Lab, este unul dintre pionierii eCommerce-ului, intuind încă din anii ‘90 că online-ul va crește, iar magazinele vor vinde mai ușor și unui public mai larg. A format prima echipă de inovare pentru serviciile online ale brandului Tesco, unul dintre cei mai mari retaileri britanici. Se inspiră din business-urile clienților, iar expertiza sa îmbină inovația, strategia și implementarea în eCommerce. Prezentarea lui Nick te va învăța cum să inovezi în business-ul tău online și cum să câștigi teren în industrie implementând proiecte inovatoare.

Alături el vor mai urca pe scena TeCOMM, atât în format de one-man-show, cât și pentru workshop-uri: Ivan Imhoff (Fondator, Cognytive ltd), Xenia Muntean (Co-founder&CEO, Planable), Cătălin Matei (CEO, Increase Media), Sorin Despot (Senior Marketing Manager, Twispay).

 

Scurtă radiografie a pieței de eCommerce la început de 2019

Deși încă traversează un proces de educare, piața de eCommerce din România este în plină ascensiune, PayU estimând că în acest an va ajunge la o valoare de 3.5 miliarde de euro. Cifrele arată un număr estimativ de 15.000 de magazine online, iar cele care se mențin în top investesc constant în tehnologie, atragere de specialiști pe fiecare nișă, precum și orientarea, mai mult sau mai puțin impusă de noua reglementare, spre comerț transfrontalier. Prin comparație cu piețele vestice, piața din România se maturizează treptat și se poziționează din ce în ce mai bine: atât prin prisma start-up-urilor care atrag investitori străini, cât și prin prisma serviciilor din ce în ce mai specializate.

Organizatorii au dat start-ul înscrierilor la eveniment, derulând momentan o campanie de early bird cu prețuri speciale pentru comunitatea TeCOMM: www.bucharest.tecomm.ro