S-a lansat primul brand românesc de clătite ready made

Grupul de firme Presage/ Micro Food Company, cu capital 100% românesc, anunță deschiderea primei Fabrici de clătite ready made, Clatette, și semnarea primului contract cu un retailer alimentar, Auchan Romania.

Urmare a 2 finanțări bancare (Banca Transilvania și BCR) în valoare de 450.000 lei și a propriului capital, investiția pentru punerea pe piață a brandului Clatette se ridică la peste 130.000 EUR, bani investiți în amenajare spațiu, utilaje producție și ambalare, mașină transport, softuri de gestiune, echipamente de lucru, analize și certificări pentru standarde food safety, branding și marketing.

Clatette se regăsește, începând cu luna martie, cu 3 sortimente pe rafturile magazinelor Auchan din București (Titan, Drumul Taberei, Militari şi Afi Cotroceni). Cele 3 sortimente sunt: foi de clătite clasic (făina, ouă, lapte), foi de clătite cu cacao&rom, foi de clătite cu scorțișoară. Produsul finit, aflat în magazine, constă în împachetarea a 12 foi de clătite proaspete, produse din ingrediente naturale şi ambalate în vid.

„Primele săptămâni de prezenţă la rafturile magazinelor Auchan sunt foarte încurajatoare, ceea ce ne dă speranţe că ne vom extinde în toată reţeaua. Mai mult, odată cu achiziţia noii linii, capacitatea de producţie este de mii de foi de clătite pe zi, lucru care ne susţine deja planurile de extindere şi către alte reţele de magazine”, a declarat Georgiana Gheorghe, fondatoarea Clatette.

De asemenea, clătitele proaspete, din ingrediente naturale, se distribuie și pe canale HoReCa, cu precădere in cantinele școlilor și grădinițelor publice și private, dar pot fi comandate și pentru petreceri corporate sau private.

Clătitele sunt rafinate, cu un gramaj de 200 – 250g/pac, un tabel nutrițional foarte echilibrat și adaos redus de zahăr. In portofoilul Clatette se regăsesc cel puțin 10 rețete, însă în piată au fost distribuite pe diferite canale, 7 dintre acestea ; 5 ca baze pentru pentru deserturi:  foi de clătite simple cu faină albă, cu cacao&rom, cu scorțisoară, cu vanilie Bourbon, cu mentă uscată marunțită și 2 rețete fără zahăr , ce pot fi folosite ca baze pentru gustări rapide: foi de clătite cu faină integrală (fără zahăr) și cu busuioc uscat marunțit.

„Am gândit acest produs având în minte 2 lucruri: femeia modernă, mai mult sau mai puțin sofisticată, independentă, foarte activă, care preferă să petreacă fără griji cât mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fără să petreacă prea mult timp în bucatarie, dar care este totuși foarte atentă la eticheta produselor pe care le achiziționează și le pregătește pentru cei dragi. Uitându-ne la trend-ul crescător de consum al produselor ready meal si fresh food, din ultimii 2 ani, coroborat cu atenția sporită a românilor pentru produse autohtone și clean label, sunt optimistă în reușita proiectului nostru și în dezvoltarea urmatoarelor sortimente pe care le avem in lucru, cu adresabilitate și mai mare, incluzând consumatorul in mișcare, ce preferă gustările ready To Go”, a declarat Georgiana Gheorghe, fondatoarea Clatette.