Romexpo îsi propune să organizeze 180 de evenimente, în 2018, care să atragă peste 900.000 de vizitatori

Peste 180 de evenimente care vor atrage mai mult de 900.000 de vizitatori vor fi organizate şi găzduite, în anul 2018, de Romexpo, se arată într-un comunicat al organizatorului de târguri şi expoziţii.

Romexpo a organizat şi găzduit, anul trecut, un număr record de evenimente, respectiv 178 de târguri, expoziţii, festivaluri şi alte tipuri de manifestări (sportive, de business, culturale, religioase), cu participare naţională şi internaţională. Dintre acestea, 72 au fost târguri şi expoziţii organizate sau găzduite, 38 de evenimente pentru publicul larg (concerte, festivaluri, competiţii sportive) şi 68 de conferinţe. Peste 117.500 de vizitatori au trecut pragul manifestărilor expoziţionale organizate de Romexpo.

“Manifestările organizate în centrul nostru dau ocazia companiilor româneşti de a face cunoscute reprezentanţilor corporaţiilor străine proiecte realizate pe plan intern. Romexpo devine, astfel, un ambasador, un promotor al multor produse şi servicii concepute şi dezvoltate aici, de o calitate superioară şi care merită să devină vizibile pe cât mai multe pieţe economice externe. În scopul de a avea acces la mediul economic al altor ţări, târgurile şi expoziţiile Romexpo au cunoscut, în ultimii ani, o diversificare din punct de vedere al tematicii. Urmărim ca firme puternice pe plan internaţional să-şi prezinte noutăţile în România şi să încheie acorduri de schimb şi colaborare sau chiar asocieri de tip joint-venture cu producătorii autohtoni”, a spus directorul general al Romexpo, Mihai Costriş.

Romexpo pregăteşte deschiderea unui nou semestru de târguri şi expoziţii cu un eveniment de referinţă în domeniul turismului adresat atât specialiştilor, cât şi publicului larg – ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, între 22 şi 25 februarie.

Primăvara debutează la Romexpo cu un calup de evenimente – Construct Expo, Ambient Expo, Mobila Expo, Expo EnergiE şi Modexpo (8-11 martie).

Vedeta programului expoziţional a acestui an va fi Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti, organizat de Romexpo în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie a României şi împreună cu Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

Romexpo, a parcurs în 2017 un proces de modernizare prin darea în folosinţă a două noi pavilioane şi a unui pavilion multifuncţional dedicat serviciilor conexe, valoare investiţiei companiei ridicându-se la peste 127 de milioane de lei. Suprafaţa de expunere a fost extinsă cu peste 30.000 de metri pătraţi şi este completată cu un spaţiu multifuncţional, care cuprinde săli de conferinţă, cafenea şi o zonă de primire şi informare a participanţilor la evenimente.

Modernizarea Centrului Expoziţional Romexpo nu înseamnă doar noi pavilioane, ci şi un spaţiu de lucru (coworking) destinat afacerilor de tip start-up, respectiv tinerilor antreprenori, mai ales celor care activează în domeniul industriilor creative. City Hub Bucureşti este împărţit în zone cu funcţionalităţi diferite, în cadrul acestuia accesul fiind permis pe baza a diferite tipuri de abonamente.

Planul de modernizare a cuprins pavilioanele H1, H2, H3, destinate desfăşurării unor activităţi complementare celor expoziţionale. Pavilionul P a fost transformat, în urma unei investiţii de 4,5 milioane de lei, într-un spaţiu destinat activităţilor specifice unui showroom auto şi de întreţinere post vânzare a automobilelor.

Romexpo dispune de peste 60.000 mp suprafaţă expoziţională, 2.000 de locuri de parcare, 10 săli de conferinţe. AGERPRES

524 Total Views 1 Views Today