Romexpo a găzduit în acest an 143 de evenimente

Romexpo a găzduit anul acesta un număr-record de evenimente, respectiv 143 de târguri, expoziţii, festivaluri şi alte manifestări sportive, de business, culturale, religioase, cu o importantă participare naţională şi internaţională, potrivit unui comunicat al celui mai mare organizator de târguri şi expoziţii din ţară.
Dintre acestea, 34 de târguri şi expoziţii au fost organizate de Romexpo, însumând peste 3.500 companii expozante, din 45 de ţări, pe o suprafaţă expoziţională de 143.000 mp şi peste 142.000 de vizitatori.
De asemenea, în 2018, Romexpo a găzduit o serie de evenimente reprezentative pentru domeniile: auto, gastronomie stradală, biciclete, contractare produse industria uşoară, artizanat şi meşteşuguri, jucării, servicii de mentenanţă clădiri etc.
Astfel, pe lângă organizarea târgurilor şi expoziţiilor tradiţionale, cum ar fi Indagra, BIFE-SIM sau Târgul de Turism al României, Romexpo a găzduit, anul acesta, şi numeroase evenimente organizate de parteneri, precum: Internet & Mobile World, Târgul Ghidul Miresei, Târgul Internaţional de vinuri Good Wine, East European Comic-Con.
Romexpo îşi păstrează deschiderea spre evenimentele dedicate publicului larg, anul acesta găzduind: concertul The Scorpions, Bucharest Street Food Carnival, concertul Nightwish şi altele.
Vedeta programului expoziţional al anului 2018 a fost Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB), organizat de Romexpo în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie a României şi împreună cu Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). La 11 ani distanţă de la ultima ediţie SIAB, organizată în 2007, evenimentul emblemă al industriei auto din România a întâmpinat vizitatorii în anul 2018 cu 20 dintre cele mai cunoscute mărci, cu peste 150 de modele de automobile şi vehicule pe două sau trei roţi, trei premiere europene, 16 premiere naţionale şi trei automobile concept sau prototip.
Majoritatea evenimentelor Romexpo s-au desfăşurat în Pavilioanele B1 şi B2, cele mai moderne spaţii de expoziţie la nivel naţional, lansate anul trecut. Acestea dispun de o suprafaţă totală utilă de 27.270 de metri pătraţi.
“Anul 2018 a fost un an al adaptării şi al schimbărilor. Au apărut servicii noi în oferta Romexpo, care au facilitat clienţilor posibilitatea unei promovări mai susţinute şi şansa diferenţierii de concurenţă: serviciul de suspendare structuri de plafonul pavilioanelor, promovarea prin intermediul casetelor luminoase şi a mesh-urilor în interiorul şi exteriorul pavilioanelor B. În plus, s-a investit şi într-o instalaţie de aer comprimat, adaptată standardelor internaţionale, care să ajute la prezentarea optimă a echipamentelor şi utilajelor specifice”, susţin reprezentanţii Romexpo.
Pentru anul 2019, Romexpo îşi propune să găzduiască peste 140 de evenimente. Astfel, de la sfârşitul lunii februarie 2019, vizitatorii vor fi din nou aşteptaţi la cele mai importante evenimente tematice pentru industria turistică şi hotelieră: Târgul de Turism al României I, Romhotel, Construct – Ambient Expo, Romtherm, Mobila Expo, Expo Flowers & Garden, Antique Market I, Modexpo, Rommedica, Denta I, Somn Expo, MetalShow & TIB, Inventika, Tibco, Bio Life & Style Expo, Senior Expo şi Expo Funerare. AGERPRES