Românii de la ProductLead.me intră în topul mondial al afacerilor tehnologice destinate modei

Loomish SA, o firmă de consultanță în investiții elvețiană specializată în Lifestyle Tech, anunță 12 finaliști ai premiului Fashion Innovation Award 2019. Finaliștii, atât elvețieni, cât și internaționali, sunt liderii industriei FashionTech acoperind diferite părți ale lanțului de nevoi ale modei. Finaliștii își vor prezenta soluțiile catre un juriu format din experti de la brandurile de Fashion, experții din industrie și investitori, la Lugano.

Printre finalişti se numără şi românii de la ProductLead.me, unul dintre cele mai in voga startupuri din industria de marketing, ce au creat un ecosystem software in care ajuta brandurile sa inteleaga si sa foloseasca mai bine puterea social media prin cei 4 piloni principali ai sai: Visual Commerce, Big Data Analytics, Creative Generator si Omnichannel. Printre clientii lor se numara Samsung, Untold, BCR, Eyerim, Phillip Morris.

“Suntem incantati ca avem sansa sa cunoastem liderii si expertii industriei de Fashion din lume. Intelegem problemele industriei din punct de vedere social media si lucram sa construim viitorul acesteia. Faptul ca am fost acceptati , ne confera o validare la nivel international si suntem gata sa profitam din plin”, spune Alexander Stoica-Marcu, Chief Exponential Officer, ProductLead.me