Proiectul Iulius Town Timişoara va genera venituri anuale de 48 mil. euro din chirii

Iulian Dascălu şi Atterbury Europe, proprietarii ansamblului de mall şi birouri Iulius Town recent inaugurat în Timişoara, va obţine venituri din chirii în valoare de 48 de milioane de euro anual, scrie Ziarul Financiar.

”La finalizarea proiectului şi după doi ani de maturitate, estimăm că cifra de afaceri pentru componenta office a Iulius Town Timişoara va fi de aproximativ 18 milioane de euro anual. Pentru retail, aproximăm creşterea cifrei de afaceri cu 30%. În 2018, cifra de afaceri înregistrată de Iulius Mall Timişoara a fost de 23,4 milioane de euro”, spun reprezentanţii Iulius.

Veniturile din birouri la care se referă reprezentanţii Iulius cuprind clădirile UBC 1 (de 13.000 mp), UBC 2 (13.000 mp), UBC 3 (19.000 mp) şi UBC (52.000 mp, aflată în prezent în construcţie). După un avans de 30% al chiriilor din retail, Iulius Town ar urma să aducă pe acest segment venituri de circa 30 de milioane de euro. Astfel, în total, proiectul Iulius Town din Timişoara va aduce chirii totale de 48 de milioane de euro odată ce va fi terminat integral.

La sfârşitul lunii august a fost inaugurată oficial prima fază din proiectul imobiliar Iulius Town din Timişoara, o investiţie realizată în parteneriat cu fondul de investiţii Atterbury Europe. Etapa care şi-a deschis porţile cuprinde 120.000 de metri pătraţi de spaţii pentru cumpărături (echivalentul a 12 terenuri de fotbal) – incluzând Iulius Mall -în 450 de magazine, un centru de fitness, săli de evenimente, dar şi 100.000 de metri pătraţi de spaţii office şi 41.000 de metri pătraţi de spaţii verzi. Ultima clădire, UBC 0, care va fi şi cea mai înaltă din România, este estimat că se va livra în 2020. De la deschiderea mallului Iulius din Timişoara, la începutul anilor 2000, şi până acum, în dezvoltările de real estate din Timişoara ale Iulius Group au fost investiţi în total 442 de milioane de euro. Suma include şi dezvoltările făcute înaintea începerii proiectului Iulius Town.

Iulius Town este, practic, o replicare a modelului pe care Iulian Dascălu l-a implementat iniţial în Iaşi, în ansamblul Palas, un mix de birouri, mall şi parc transformat într-o atracţie pentru locuitorii Moldovei.

Grupul de companii Iulius a dezvoltat patru malluri sub brandul Iulius, câte unu în Timişoara, Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava. Pe segmentul office, compania a dezvoltat la nivel naţional peste 96.200 de metri pătraţi de birouri clasa A, exceptându-le pe cele din Iulius Town, proaspăt date în folosinţă. În total, chiriile încasate de Iulian Dascălu şi Atterbury Europe au depăşit anul trecut 443 de milioane de lei.