Prima conferinţă a creatorilor de conţinut online din România destinată mediului de business şi instituţiilor publice

Prima conferinţă a creatorilor de conţinut online din România destinată mediului de business industrial/tehnic cu activităţi de producţie şi instituţiilor publice, “L.I.F.T Social Media Training 2019”, va fi organizată la Târgu Mureş, la începutul lunii octombrie.

“Municipiul Târgu Mureş va găzdui, în data de 2 octombrie, prima conferinţă dedicată companiilor din industrie şi instituţiilor publice cu activităţi în social media ‘L.I.F.T Social Media Training 2019’, la care sunt invitaţi specialiştii din companii industriale producătoare de bunuri şi servicii şi din instituţiile publice pentru care conţinutul online din social media reprezintă o provocare pentru atingerea obiectivelor de comunicare. ‘Social Media Training L.I.F.T. 2019’ este prima conferinţă a creatorilor de conţinut online din România destinată mediului de business industrial/tehnic cu activităţi de producţie şi instituţiilor publice. Evenimentul se adresează specialiştilor din companii industriale producătoare de bunuri şi servicii şi celor din instituţiile publice pentru care conţinutul online din social media reprezintă o provocare, în vederea atingerii obiectivelor de comunicare. ‘L.I.F.T. Social Media Training 2019’ este o oportunitate pentru a identifica şi împărtăşi cele mai actuale soluţii de creare a conţinutului online, deoarece conferinţa reprezintă locul în care întâlneşti specialişti din companii româneşti cu tradiţie, participi la workshopuri interactive şi găseşti soluţii de colaborare inedite”, a declarat Ovidiu Maior, unul dintre organizatori.

Potrivit lui Ovidiu Maior, această conferinţă este cu atât mai importantă cu cât majoritatea companiilor din zona industrială sau tehnică şi instituţiile publice au nevoie de crearea unei imagini pozitive, însă nu urmăresc vânzarea sau oferirea unor produse şi servicii prin intermediul reţelelor de socializare, dar sunt obligate de trendurile existente să găsească soluţii pentru a întări brandul, folosind social media.

“Un brand puternic, bine poziţionat în social media, atrage după sine employer branding, o imagine pozitivă şi creează o bază de recrutare a viitorilor angajaţi. Astfel, în cadrul conferinţei o serie de CEO reprezentativi şi conducători de instituţii publice vor împărtăşi viziunea lor despre social media şi despre cum iau deciziile în acest sector iar apoi comunicatorii din companii şi din instituţii publice a căror activitate are impact în social media îşi prezintă metodele de lucru. În cadrul conferinţei este programat un workshop cu prezentarea unor studii de caz specifice industriei, colaborarea cu influenceri şi secretele unei fotografii cu impact în social media”, a precizat Ovidiu Maior. AGERPRES