Platforma George a BCR devine open banking pentru afacerile tech

Platforma de banking a Băncii Comerciale Române (BCR)George – a ajuns la 500.000 de clienţi, 85% dintre aceştia accesând platforma de pe telefon, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
În contextul festivalului de tehnologie Techsylvania de la Cluj-Napoca, oficialii BCR au anunţat lansarea unui program de accelerare a business-urilor tech. Astfel, susţinuţi de BCR, partenerii şi furnizorii de servicii vor putea să vină cu propriile soluţii şi aplicaţii financiare şi să le propună clienţilor bancari, direct prin George Store. Colaborarea cu George e deschisă inclusiv la nivel regional, iar detalii complete pot fi obţinute de pe platforma https://george-labs.com/partner-with-george/.
George, primul banking inteligent din România şi cel mai mare ecosistem paneuropean din banking, dezvoltat în hub-ul fintech al grupului Erste, devine oficial o platformă deschisă de open banking şi deschide calea pentru antreprenorii fintech şi dezvoltatorii de aplicaţii şi servicii financiare.
Potrivit datelor BCR, până în prezent, la şase luni de la lansare, platforma George a ajuns la 500.000 de clienţi, din care 85% accesează aplicaţia de pe telefon. Mai mult, aproape 3.000 de noi clienţi devin zilnic utilizatori George.
Tot în cadrul Techsylvania au fost anunţate noutăţi din partea BCR, cum ar fi George Pay – o varietate de modalităţi de plată, de la transferuri bancare, în lei sau valută, plăţi facturi şi plăţi instant, până la plăţi NFC (Near Field Communication – comunicarea în câmp apropiat) cu telefoanele care au sistem de operare Android, precum şi Apple Pay – soluţie care va permite plăţi cu telefoanele ce funcţionează cu sistem de operare iOS.
Inovaţia George a fost denumită după primul pilot automat din aviaţie, inventat în urmă cu 100 de ani de către americanul Lawrence Sperry. AGERPRES