Piaţa germană generează 30% din vânzările comapaniei TeraGlass

TeraGlass, compania care deţine portofoliul de tâmplărie termoizolantă al Grupului TeraPlast, şi-a consolidat prezenţa pe piaţa internaţională, cel mai mare volum de comenzi în primul trimestru al acestui an venind din Germania. Astfel, piaţa germană a reprezentat 30% din totalul cifrei de afaceri, urmată de România, cu 21%, şi Cehia, cu 13%.

Sergiu Manolache, director de vânzări TeraGlass a declarat: “Prezenţa în 12 ţări europene şi cererea aflată în creştere ne arată faptul că produsele TeraGlass sunt apreciate de către clienţii internaţionali. Tocmai de aceea, avem în curs de implementare un proiect de investiţii pentru extinderea capacităţii de producţie, care ne va ajuta să ne menţinem promptitudinea şi calitatea în relaţia cu clienţii noştri. Pe lângă dezvoltarea portofoliului de clienţi, în 2019 avem în vedere şi creşterea prezenţei pe piaţa locală, unde vizăm atât segmentul de retail, cât şi cel B2C, prin deschiderea de showroom-uri şi optimizarea forţei de vânzări” .

Pe segmentul de ferestre din PVC, cea mai mare pondere în vânzările TeraGlass din primele 3 luni ale anului o reprezintă sistemele de ferestre cu 4 şi 6 camere, în timp ce pentru uşile din PVC, cea mai pondere o reprezintă sistemele cu 4 camere.

De asemenea, în primul trimestru al anului, TeraGlass a înregistrat o cerere ridicată pentru produse cu caracteristici speciale, precum sticle sablate şi folii speciale, se anunţă în comunicat.

TeraGlass îşi va extinde capacitatea de producţie, având în acest sens în derulare un proiect co-finanţat prin schemă de ajutor de stat, în valoare totală de 3,5 milioane euro. În urma acestui proiect, fabrica din Bistriţa va beneficia de un flux de lucru complet automatizat pentru producţia ferestrelor şi uşilor din PVC. Finalizarea proiectului va avea loc în toamna acestui an, iar producţia pe noile linii va începe în prima parte a anului 2020.