Membrii comunităţii Farma Marketing s-au întâlnit în dezbaterea lunară tradiţională

20160420_200111La această ediţie au fost invitaţi să susţină prezentări Marius Tanasă, Vicepreşedinte Agenţia Naţională a Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale şi Mircea Popa, co-fondator SkinVision.

Marius Tanasă a vorbit despre publicitatea cheltuielilor cu sponsorizările pentru medici pe site-ul ANMDM. Participanţii la dezbatere au pus diferite intrebări cu referire la situaţii specifice şi condiţii de aplicabilitate a normelor de publicitate (defalcarea costurilor în raportări, timpul de răspuns la anumite solicitări, comparaţii cu alte tări, modul de raportare în cazul unor cheltuieli ocazionate de evenimente profesionale farma organizate intern sau cu organizatori specializaţi etc).

Mircea Popa a vorbit despre aplicaţia SkinVision, dedicată domeniului dermatologic, şi a demonstrat impactul major pe care tehnologiile îl pot avea în medicină. Participanţii au dezbătut capacitatea reală a unor astfel de aplicaţii de a creşte preformantele în diagnosticare, posibilitatea de a imbunătăti comunicarea cu pacienţii, dar şi modelul de business care poate stă la bază dezvoltării unei astfel de aplicaţii la nivel naţional în România.

Partener Special al ediţiei a fost HP Inc., care a prezentat participanţilor cele mai noi modele de laptopuri HP: HP EliteBook Folio G1 şi, revelaţia serii, HP Spectre 13, cel mai subţire laptop din lume. (disponibile şi în România).

Farma Marketing – comunitatea specialiştilor în comunicare şi marketing din industria farma – a fost lansată în noiembrie 2015 cu suportul partenerilor Microsoft şi Farmexpert şi are în prezent peste 200 de membri. Farma Marketing face parte dintr-un grup de comunităţi profesionale şi de business, în cadrul platformei Global Manager România, dezvoltată de Oameni şi Companii.

Pentru informaţii suplimentare: Oana Isache, Manager Proiect, oana.isache [at] oamenisicompanii.ro.