Medicover lansează în premieră în România două soluții digitale care îmbunătățesc experiența pacientului

Medicover România, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii medicale private de pe piața autohtonă, își continuă strategia de tehnologizare prin lansarea Medicover Express și e-Receptie, două servicii care contribuie la îmbunătățirea experienței pacienților.

Medicover Express funcționează cu o programare prealabilă făcută prin call-center și oferă pacientului acces în aproximativ 24 de ore la o serie de servicii medicale. Prin completarea digitală a unor date care țin de istoricul medical și de simptomatologie, pacientul transmite automat doctorului informații medicale, reducând timpul consultației la zece minute și beneficiind de un diagnostic și un tratament rapid. e-Recepție este un serviciu digital complet de Self-Check–In și Self-Check-Out. Urmând câțiva pași simpli, pacienții pot acum să se autentifice, să fie ghidați către cabinetul medicului și chiar să plătească, dacă este cazul, în mai puțin de 30 de secunde.

Medicover Express este un produs digital care contribuie la îmbunătățirea fluxului din clinici și va fi disponibil începând cu luna iulie. Lansarea acestui serviciu face parte din procesul de simplificare a accesului pacienților Medicover la servicii medicale.

„Ne dorim ca pacienții să ajungă mai ușor la medicul de care au nevoie, atunci când au nevoie. Am observat nevoile și cerințele pacienților noștri și lansăm acest de serviciu în premieră în România pentru a răspunde nevoii din ce în ce mai acute de eficientizare a timpului”, a declarat Delia Iliasa, Director Național Clinici și Director Comercial Medicover. „Grupul Medicover investește constant pentru a susține inovația în domeniul medical și a identifica soluții pentru fluidizarea parcursului pacientului în rețeaua de clinici. Ne bucurăm că putem apela acum la avansul tehnologic pentru a oferi pacienților o experiență cât mai bună și acces rapid la serviciile noastre medicale”, a adăugat Delia Iliasa.

Serviciul Medicover Express are la bază o aplicație digitală dezvoltată de Mihai Drăghici, un antreprenor entuziast și inginer de software cu peste 18 ani de experiență. Acest parteneriat reliefează angajamentul Medicover pentru a sprijini start-up-urile locale și antreprenorii români,. Mihai a lansat mai multe startup-uri în țări ca SUA, India, Canada și Mexic și a participat la mai multe hackatoane și programe de finanțare desfășurate în România. Mihai este finalist al concursului Raiffeisen Factory.

„Am ales să colaborăm cu Medicover pentru că au recunoscut valoarea inovației de îndată ce le-am prezentat-o și au hotărât să fie primii care o adoptă. Dacă, în general, se consideră că timpul înseamnă bani, în sistemul medical timpul înseamnă vieți salvate. Ne propunem să eliminăm timpii de așteptare ai pacienților prin eficientizarea procesului de preluare a datelor de identificare și a simptomelor, astfel încât, din momentul în care un pacient a pășit într-o clinică Medicover, să aibă confortul că timpul lucrează în favoarea sa. Ne bucurăm că Medicover ne-a ales să fim parte din strategia de inovație. Produsul lansat acum este doar un mic pas din ceea ne-am propus”, a declarat Mihai Drăghici, Fondator și CEO al MedicPad.

Medicover Express se adresează abonaților, dar și celor care nu dețin un abonament Medicover, venind în completarea altui serviciu digital, e-Recepție, lansat în luna februarie pentru a-i ajuta pe pacienți să câștige timp și să evite aglomerația din recepții. Medicover este primul furnizor de servicii medicale private care a introdus serviciul de e-Recepție pe piața de servicii medicale private din România. e-Recepție este un serviciu complet de Self-Check–In și Self-Check-Out. Urmând câțiva pași simpli, pacienții pot acum să se autentifice, să fie ghidați către cabinetul medicului și chiar să plătească, dacă este cazul, în mai puțin de 30 de secunde.

Medicover Express funcționează cu o programare prealabilă, făcută prin call-center, și oferă pacientului acces în aproximativ 24 de ore la o serie de servicii medicale. Prin completarea digitală, în sala de așteptare, a unor date de bază, care țin de istoricul medical și de simptomatologia pe care o acuză, pacientul transmite automat doctorului informații medicale, reducând timpul consultației la 10 minute și beneficiind de un diagnostic și un tratament mai rapid. Serviciul Medicover Express va fi lansat anul acesta și în cadrul secției de Pediatrie.