McCann PR lansează o divizie de comunicare în domeniul sportiv

Agenția McCann PR România lansează divizia specializată de consultanță strategică și servicii de comunicare în domeniul reprezentării sportive. McCann PR Sport Division vine în completarea celor existente –  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events și Influencers Management.

Lansarea diviziei de sport a McCann PR vine ca o continuare firească a activității de până acum a agenției, având în vedere proiectele de anvergură dezvoltate în domeniul sportiv și în domenii conexe. Valorile asociate sporturilor – performanța, respectul, perseverența, efortul, încrederea – sunt integrate deja în toate proiectele, iar ca agenție de comunicare 360°, McCann PR are capabilități de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare și PR, fructificând, astfel, și oportunitățile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv.

“McCann PR are o relație foarte specială cu sportul românesc. Știm că în spatele fiecărei legende care este astăzi o sursă de mândrie pentru noi toți stau mii de ore de antrenament, stau lupte, speranțe și dezamăgiri – și mii de povești de succes și de eșec. Ne dorim să spunem aceste povești mai departe, în speranța că ele vor fi o sursă de inspirație pentru cât mai mulți”, spune Lavinia Chican (foto) – Senior Partner, McCann PR.

Divizia nou creată va avea o echipă dedicată și va fi coordonată de Teodor Hedeșiu, PR Manager in McCann PR.

In decursul ultimilor ani, agenția McCann PR a dezvoltat servicii de consultanță strategică, poziționare și comunicare pentru mai mulți clienți din aceasta arie de activitate. Între aceste proiecte se numără coordonarea timp de peste 12 ani a comunicarii Turneului de tenis din circuitul ATP – BRD Năstase – Țiriac Trophy, reprezentarea jucătorului profesionist de tenis Horia Tecău, consultanță strategică de comunicare pentru Comitetul Olimpic și Sportiv Român, realizarea de activări de PR si evenimente în cadrul BRD Bucharest Open – turneu din circuitul WTA, gestionarea relației cu presa și a canalelor de social media pentru jucătoarea de tenis Simona Halep, organizarea de evenimente în cadrul proiectului Cupa Coca-Cola, conceptul și dezvoltarea campaniilor de promovare a parteneriatului dintre ENGIE Romania și clubul de handbal feminin CSM București etc.