Iulia Pencea este noul Market Leader al Nielsen Romania

Nielsen, compania globală de măsurare și analiză de date, a numit-o pe Iulia Pencea în poziția de Market Leader pentru România cu începere de la 1 februarie 2019, ca succesor al lui Luca DeNard ce va ocupă rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.

Iulia Pencea vine cu o experiență vastă din diferite industrii și metodologii de cercetare, lucrând în piețe din Europa de Est și din Orientul Mijlociu, unde pe parcursul carierei a îndeplinit o serie de roluri strategice cu responsabilități de leadership în continuă creștere.

În ultimii doi ani, Iulia Pencea a ocupat cu poziția de Consumer Insights Leader pentru România, poziție ce a urmat celei de manager al echipei dedicate unui client strategic, coordonată regional din birourile Nielsen Emiratele Arabe Unite.

Din noua sa poziție de Market Leader pentru România, Iulia Pencea va juca un rol important în continuarea creșterii afacerii Nielsen în România și în același timp în consolidarea bunei reputațîi a companiei în ce privește calitatea serviciilor, livrabilelor și a consultanței oferite clienților din țară.