“Gândește măreț, acționează prudent”, de Jason Jennings

Gândește MĂREȚ, acționează prudent / Think BIG, Act Small de Jason Jennings este o carte care se adresează antreprenorilor și mediului de business în general, oferind mai mult decât strategii, tactici și tehnici eficiente de business. Jason Jennings oferă în primul rând poveștile unor business-uri de succes din care extrage punctual modele de acțiune care pot fi urmate de toți managerii, directorii executivi și antreprenorii care doresc să obțină cu consecvență creșteri considerabile de venituri. Autorul este foarte carismatic, iar stilul nu este atât de sobru pe cât te-ai aștepta de la o carte de business, ceea ce face lectura cu atât mai plăcută.

Gândește MĂREȚ, acționează prudent  poate trece drept un Sfânt Graal al dezvoltării de către toți jucătorii din mediul de business. Asta pentru că autorul a „scanat” în timpul procesului de documentare peste 100.000 de companii americane, identificând în final toate companiile care au înregistrat creșteri organice de peste 10%, atât ale veniturilor, cât și ale profitului, în fiecare an, timp de zece ani, fără excepție. În secțiunea 4 a cărții, Cercetarea – Cum să mănânci un elefant – autorul detaliază cum a ajuns să se limiteze la analiza a doar 9 companii din cele 100 de milioane de afaceri estimate la nivel mondial, detaliind cum a decurs întreg procesul de documentare. Mai mult decât atât, în secțiunea 5 – Tabele – vei descoperi tabelele folosite inițial pentru identificarea companiilor alese pentru a fi schițate în ediția originală a cărții publicate în 2005. Jennings le-a inclus în acest volum ca dovadă a transparenței, astfel încât cititorii să se convingă singuri de ce au fost alese tocmai acestea din multitudinea de opțiuni.

Autorul consideră că modul de lucru, prudent și sănătos, al acestor companii ar trebui să fie cunoscut de oricine are, sau este implicat, într-o afacere, el garantând o creștere sigură a veniturilor. Jennings oferă mai mult decât modele și strategii de business eficiente, el pune la dispoziție în secțiunea 3 a cărții: Careul – Autoevaluare și ierarhizare –  o schemă de autoevaluare a propriei companii, cu ajutorul căreia îți vei putea da seama pe ce drum se află compania ta în momentul de față și unde ar trebui să mai lucrezi.

Jason Jennings este unul dintre cei mai prolifici și de succes autori de business, fiind considerat de publicația USA Today una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. Jennings este fondatorul companiei Jennings-McGlothlin & Company, cea mai mare firmă de consultanță media din lume și autorul mai multor cărți de succes, dintre care amintim: Hit the Ground Running (Începe cu dreptul); Less Is More (Mai puțin înseamnă mai mult) și It’s Not the Big That Eat the Small… It’s the Fast That Eat the Slow (Nu cel mare îl înghite pe cel mic… cel rapid îl înghite pe cel lent).

 

Puteţi comanda volumul “Gândește măreț, acționează prudent”, de Jason Jennings, aici