Cuptorul Moldovencei a anunțat inaugurarea unei noi cofetării în Iași, rețeaua ajungând la șase unități, iar pentru acest an vizează afaceri de 2,5 milioane de euro, pe fondul extinderii business-ului.

Noua locație poate fi găsită în cartierul Tătărași și are o suprafață de 62 metri pătrați. Inaugurarea cofetăriei a permis crearea a cinci noi locuri de muncă, patru persoane fiind angajate în noua cofetărie și încă o persoană în zona de producție a rețelei Cuptorul Moldovencei.

Extinderea rețelei de desfacere a venit ca parte a obiectivului Cuptorului Moldovencei de a acoperi cât mai mult din piața ieșeană, motiv pentru care a fost ales cartierul Tătărași. Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri la peste 1 milion de euro, iar pe fondul extinderii, compania mizează pe cel puțin o dublare a cifrei de afaceri.

„Strategia noastră este să fim cât mai aproape de consumator și astfel am ales să deschidem câte un punct de vânzare în toate zonele importante din Iași: Păcurari, Centru – Hala Centrală – Palas Iași, Nicolina – Podu Roș, Alexandru cel Bun și Tătărași. Deschiderea acestei noi cofetării este foarte importantă pentru obiectivele noastre de business. Estimăm că în acest an noua locație va genera vânzări de 300.000 de euro. La nivel de grup, în 2019, ne așteptăm la o cifră de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro. Promisiunea pentru noua locație este că va urmări același model de business și de încredere precum și în celelalte cofetării. Vom pune la dispoziția clienților noștri produsele apreciate de ei, făcute cu ingrediente proaspete și de calitate. În plus, îi asigurăm că toate produsele nou lansate vor apărea în toate magazinele în același timp”, declară Nicoleta Hrițcu, fondatoarea Cuptorului Moldovencei.

Deschiderea noii locații a fost realizată într-un timp record, de două doar luni, proiectul fiind coordonat de Radu Hrițcu, managing partner în cadrul companiei. „Investiția în noua locație s-a ridicat la 50.000 de euro, din care cea mai mare parte din sumă (aproximativ 35.000 de euro) s-a îndreptat către amenajarea noului spațiu, iar 15.000 de euro i-am investit în echipamente”, declară Radu Hrițcu.

Strategia de extindere a business-ului va continua în acest an, compania vizând deschiderea a două noi puncte de desfacere, un nou magazin și o nouă insulă sub brandul Glazurai. „Viziunea companiei noastre pe termen lung este să producem prăjituri și plăcinte gustoase și sănătoase care să ajungă în fiecare casă, respectând tradițiile și oamenii. Am realizat în timp că abordarea cea mai bună este să deschidem magazine proprii, pentru a controla toate etapele, inclusiv vânzarea. Până acum am reușit să acoperim cartierele importante din Iași, dar nu ne oprim aici. Următorul nostru obiectiv este legat de brandul Glazurai. Intenționăm să mai deschidem încă o insulă într-un centru comercial, având deja una în Palas Iași. Avem în plan și deschiderea unui nou punct de desfacere în cartierul CUG. Pe termen lung avem mai multe obiective, iar unul dintre ele este să devenim lider de piață în doi ani”, mai spune Nicoleta Hrițcu.